• tjoohej

tips på dop present.....

Några bra tips på dop presenter önskas! Har än så länge bara funderat på ett födelsedagståg eftersom de är så fina men vad hade ni tyckt om att få ett födelsedagståg vid dop???

• Svar på tråden tips på dop present.....
  • tideloo

Födelsedags tåg fick min dotter å det blev vi superglada för! Glömde skriva det:)

• Haribo

www.doppresent.se

Det är tanken som räknas och jag ser hellre att ett barn får ngt det kan leka med eller använda än en ful silversked som skall samlas på i flera år...

• oOMayaOo

Jag ska på dop snart och jag funderar på att beställa en handgjord kudde i form av en krona med barnets namn på. Man kan välja färger och tyg själv. Och den kostar bara 145 kr :) Jag hittade hon som gör dem via facebookgruppen Hempysslat till salu!

• Frusna flickan

Jag vet inte vad det är faktiskt. Födelsedagståg alltså. Är det något som används endast vid födelsedagar el som prydnad så är jag emot. Jag brukar ge ett bollande med fina böcker för små barn t ex ur MAX-serien och knyta ett sidenband runt och sedan slå in bokpaketet vackert. Jag vill tidigt uppmuntra till läsning och det är härligt att äga sina böcker tycker jag även om biblioteket också är toppen. Och så skriver man ett fint meddelande inuti varje bok. En gåva som barnen kommer uppskatta och använda.

• tjoohej

Det blev ett födelsedagståg, tyckte det var jättefint ;) Blir dom inte nöjda så får dom gärna byta men hoppas det uppskattas iaf, fint att ha fram varje födelsedag när barnen är små :) det kände jag! Tack för era tips!

• 071001

Jag har gett bort födelsedagståg i doppresent och det uppskattades.

• Cactus

Hej! Vi fick en liten barnpall i doppresent den var nog bäst av allt. Den har blivit mycket använd av oss alla, perfekt när man ska sitta vid badbaljan eller läsa saga vid sängen . Nu när hon har blivit större så är den lagom stor för att hon skall orka bära den dit hon vill. Vi har iaf varit jättenöjda :)

Svar på tråden tips på dop present.....