Jag är en kvinna men vill ha både en snopp och ett underliv ,varför tänker jag såhär?
Hej. Jag är en tjej som på senare tid kännt mig annorlunda gällande min kropp och mina sexuella fantasier. Är född som tjej men på senare tid kännt av att jag vill ha både en mus och en kuk, altså ha det på min kropp samtidigt. Jag tänker ibland att jag är en kille och vill som kille vara med killar både kärleks mässigt och sexuellt, sexuellt så suger en kille av mig och jag har sex med honom. Men i mina drömmar på nätterna drömmer jag ofta om andra tjejer som antingen tar över min kille och har sex eller så tar dom över mig och har sex och smeker mig o.s.v. börjar undra va det är för fel på mig, men har läst om någonting som heter transgender där man som tjej vill ha en kuk istället för mus, men i mitt fall vill jag ha båda underliven på min egen kropp. Hjälp! Varför tänker jag såhär? Vet inte hur jag ska förklara för någon annan hur ja känner och tänker, känner mig så dum! Behöver vekrligne råd och stöttning i detta.