• Anonym

Jag är en kvinna men vill ha både en snopp och ett underliv ,varför tänker jag såhär?

Hej. Jag är en tjej som på senare tid kännt mig annorlunda gällande min kropp och mina sexuella fantasier. Är född som tjej men på senare tid kännt av att jag vill ha både en mus och en kuk, altså ha det på min kropp samtidigt. Jag tänker ibland att jag är en kille och vill som kille vara med killar både kärleks mässigt och sexuellt, sexuellt så suger en kille av mig och jag har sex med honom. Men i mina drömmar på nätterna drömmer jag ofta om andra tjejer som antingen tar över min kille och har sex eller så tar dom över mig och har sex och smeker mig o.s.v. börjar undra va det är för fel på mig, men har läst om någonting som heter transgender där man som tjej vill ha en kuk istället för mus, men i mitt fall vill jag ha båda underliven på min egen kropp. Hjälp! Varför tänker jag såhär? Vet inte hur jag ska förklara för någon annan hur ja känner och tänker, känner mig så dum! Behöver vekrligne råd och stöttning i detta. 

• Svar på tråden Jag är en kvinna men vill ha både en snopp och ett underliv ,varför tänker jag såhär?
  • Frontline

Sök hjälp om du anser behöva det...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Har läst en del om transgender personer, men förstår inte exakt vad dom menar på wikipedia. 

• Anonym

Men fantasier är just fantasier.
    Man kan inte få allt man drömmer om, måste vi sätta en diagnos på allting.

• Anonym

puffar upp tråden lite

• Anonym

Jo jag vet men men jag tror att det är mer än bara fantasier som spökar, ska få en samtals kontakt vill inte operera om mig till kille eller så men vill kunna prata med nån hur jag kan förverkliga mina tankar till något merapraktiskt som jag kan göra ibland när jag känner mig som en kille. Vet inte hur det skulle gå till vill inte klä ut mig som en kille mer sexuella tankar som jag tänker på.

• Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2011-04-29 02:36:37 följande:
    Om folk mår dåligt, så ja.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2011-04-29 02:58:34 följande:
    Jo jag vet men men jag tror att det är mer än bara fantasier som spökar, ska få en samtals kontakt vill inte operera om mig till kille eller så men vill kunna prata med nån hur jag kan förverkliga mina tankar till något merapraktiskt som jag kan göra ibland när jag känner mig som en kille. Vet inte hur det skulle gå till vill inte klä ut mig som en kille mer sexuella tankar som jag tänker på.
    Låter som en bra plan. Kan vara alltifrån att du faktiskt har något slags transgender i dig (fråga mig inte vad det faktiskt betyder, för jag har ärligt talat ingen aning), eller så kan det vara en fixering som du fastnat på. Oavsett låter det som att du inte mår bra, och då är samtalstöd bra. Hoppas du får någon klarhet i vad du vill och behöver, och att du får hjälp oavsett vart det leder. :)
  • Anonym

Har alltid kännt mig lite annorlunda, i med att jag har flirtat med andra killar samtidigt som jag haft pojkvän.
    Sedan när jag träffade mitt ex som det nu är slut med så började tankarna om att känna mig som kille komma upp allt mer och mer eftersom han var bisexuell, och vi tlad eom att göra en massa saexuella fantasier, mer och mer började ja fastna vid tanken av att få veta eller känna hur det är att ha en snopp el hur man nu säger. Min pojkvän somjag har nu har sagt att jag gärna får runka honom hur mycket jag vill så att mina begär ska bli stillade av att vilja runka min egen i tankarna fantasi snopp ;P , det har gåt tbr ahitills har funderat på att skaffa mig en strap-on och ha på mej när ja börjar bli sugen. Så i dagsläet känner ja mig känslomässigt som både tjej och kille , men vill gå klädd som en tjej, använder som högst samma raklödder som killar rakar skägget med till mina ben för t jej rak lödder fungerar inte på mig av nån anledning ;P 

• Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2011-04-29 04:57:40 följande:
    Har alltid kännt mig lite annorlunda, i med att jag har flirtat med andra killar samtidigt som jag haft pojkvän.
    Sedan när jag träffade mitt ex som det nu är slut med så började tankarna om att känna mig som kille komma upp allt mer och mer eftersom han var bisexuell, och vi tlad eom att göra en massa saexuella fantasier, mer och mer började ja fastna vid tanken av att få veta eller känna hur det är att ha en snopp el hur man nu säger. Min pojkvän somjag har nu har sagt att jag gärna får runka honom hur mycket jag vill så att mina begär ska bli stillade av att vilja runka min egen i tankarna fantasi snopp ;P , det har gåt tbr ahitills har funderat på att skaffa mig en strap-on och ha på mej när ja börjar bli sugen. Så i dagsläet känner ja mig känslomässigt som både tjej och kille , men vill gå klädd som en tjej, använder som högst samma raklödder som killar rakar skägget med till mina ben för t jej rak lödder fungerar inte på mig av nån anledning ;P 
    Kärleksbiten har jag lätt att förstå, är själv poly. :)
  • Boonga
    Anonym skrev 2011-04-29 02:03:45 följande:
    men har läst om någonting som heter transgender där man som tjej vill ha en kuk istället för mus
    Transgender är ett allmänt ord för alla som inte passar exakt in i bara ett kön och allt det innebär. Det kan vara alt från transsexuella som vill byta kön permanent, och de som bara behöver uttrycka sig som det andra könet ibland, och de som alltid känner sig lite imellan.

Men oroa dig inte så mycket för vad allting heter och vad för märklappar det finns att välja på. Det finns hundratals, och du kommer förmodligen att lära dig dem förr eller senare. Bara prova dig fram, så ska du se att du hittar rätt till slut!
  • Anonym

Jag är en kvinna som vill ha snopp, vill alltså vara man. Hur går man tillväga?

• Boonga
    Anonym skrev 2011-04-29 02:36:37 följande:
    Trans-diagnoser är något av det värsta kvacksalveriet som finns. Det är helt enkelt en institutionaliserad form för transfobi. "Gender Identity Disorder", eller ännu värre, "Gender Dysphoria". Varför måste det vara en rubbning som man ska per definition må dåligt för? Kan man inte bara få leva med den könsbild som gör en glad? Jag tycker man ska kalla det Gender Euphoria istället. För man blir ju glad när man känner att man har hittar rätt.

En annan sak jag stör mig på är hur man buntar ihop det med homo- och bisexualitet. Och det hör verkligen inte ihop!
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-04-29 02:58:34 följande:
    Sätt på killar och tjejer med strap-on. Solig
  • Dorian Ertymexx
    Boonga skrev 2011-05-03 00:30:45 följande:
    Trans-diagnoser är något av det värsta kvacksalveriet som finns. Det är helt enkelt en institutionaliserad form för transfobi. "Gender Identity Disorder", eller ännu värre, "Gender Dysphoria". Varför måste det vara en rubbning som man ska per definition må dåligt för? Kan man inte bara få leva med den könsbild som gör en glad? Jag tycker man ska kalla det Gender Euphoria istället. För man blir ju glad när man känner att man har hittar rätt.

En annan sak jag stör mig på är hur man buntar ihop det med homo- och bisexualitet. Och det hör verkligen inte ihop!
    Alltså, ironiskt nog så medan homo- och bisexualitet ville bli "friskförklarade", så vill transpersoner inte att det ska bli struket från sjukdomlistan av praktiska skäl. Så länge det är en sjukdom kan de få gratis vård och hjälp, och till och med korrektion, men om det inte ses som en sjukdom så finns plötsligt ingen hjälp att få, eller extremt dyr sådan.
Svar på tråden Jag är en kvinna men vill ha både en snopp och ett underliv ,varför tänker jag såhär?