Bra taxi i Stockholm?
Imorgon ska det ut och resas i huvudstaden och jag behöver nummer till en taxi problemet är ju bara att det finns flera tusan typ...
Vilken är billig men även BRA? Någon som kan tipsa?
Imorgon ska det ut och resas i huvudstaden och jag behöver nummer till en taxi problemet är ju bara att det finns flera tusan typ...
Vilken är billig men även BRA? Någon som kan tipsa?
Jag åker endast med taxi stockholm, inte för att domär billigast utan för att JAG har bäst erfarenhet från dom. O ska man ut en lördagkväll ska man ta nått av dom tre stora bolagen.
Stockholm, kurir eller 020
Så jag ska satsa på Kurir Taxi alltså?
08-30 00 00?
Taxi kurir 08-30 00 00 eller 020-20 20 20.
Tackar för era svar!
Passa dig för att hoppa på någon taxi som inte tillhör de större bolagen, för då brukar de vara dyrare, mycket dyrare. Minst dubbelt vad det brukar kosta med vanlig taxi stockholm.
Taxi stockholm har 08-150 000
Nu vet jag att det här är en gammal tråd men för framtida besökare måste jag dela med mig av min positiva upplevelse häromdagen!
Jag brukar undvika att åka taxi inne i stan eftersom det både är dyrt och jag har även haft oturen att åka med FLERA riktiga idioter. Ni vet sånna som vill ha kontanter så det blir svart taxi osv, många har vart otrevliga också.
Well, för någon dag sen behövde jag ta en taxi hem och bestämde mig för att testa något nytt bolag (i hopp om att man inte hamnar med någon idiot). Fick fram ett bolag som hette Kontela, udda namn för taxi men varför inte tänkte jag, det var det billigaste jag kunde hitta. Efter jag beställt började jag tänka på om den billigaste taxin verkligen vara en sån bra idé.. Med tanke på min tidigare erfarenhet.
När taxin väl kom fram möttes jag av en trevlig kvinna, hon var så pass trevlig att jag faktiskt kunde hålla ett vettigt samtal med henne och slippa bli påtvingad att betala kontant. Lätt en av dom trevligaste chaufförerna jag åkt med, kan rekommendera!
Det må låta konstigt men jag har som sagt verkligen haft riktigt dåliga erfarenheter med taxichaffisar genom åren, så det här var som helt ny upplevelse.
Om ni också vill testa så finns dom här: http://kontela.se/