• klogu

    I vilken vecka fick du missfall?

    Den största missfallsrisken avtar efter 12 veckor. Men det är ingen magisk gräns och man kan fortfarande få missfall senare. Risken finns fortfarande där och tyvärr drabbas många. I Sverige räknas det som missfall fram till vecka 22.

    Jag undrar vilken vecka du fick missfall i. Om du har fått fler än ett missfall, välj den graviditet som gick längst. Sen får du väldigt gärna skriva om de andra i tråden.


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I vilken vecka fick du missfall?
  • Marie-anne

    hjälp! varför skulle jag läsa om förhöjt prolaktin? nu tror jag ju att jag har bröstcancer eller en tumör!!! skulle låtit bli tills jag ska tillbaka till Kvinnokliniken, men inte då, jag var tvungen att kolla! brrrrrrr!

  • Höst 76

    Fick missfall idag, hade gått 16veckor. Allt gick så fort. Känner mig tom och lurad och att det fattas något. Är så ledsen fastän jag har 3 underbara barn. Har aldrig fått missfall tidigare.

  • Marie-anne

    kram höst76! jag fick som sagt missfall den 8november och då var jag i vecka 10ca. men jag vet ej exakt då det mest var en hm klump som kom ut, men visst fan känner man sej lurad och man orkar knappt se alla barnvagnar ute,,,

  • Den lilla M

    jag har fått mf i vecka 5 (2ggr), v8 och v9. Totalt 4 MF...


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • wassan
    Höst 76 skrev 2011-11-26 22:51:41 följande:
    Fick missfall idag, hade gått 16veckor. Allt gick så fort. Känner mig tom och lurad och att det fattas något. Är så ledsen fastän jag har 3 underbara barn. Har aldrig fått missfall tidigare.
    kan förstå dina känslor.Själv fick jag i vecka 15 
  • Marie-anne

    som sagt, jag fick missfall som jag fick bekräftat av bm och jag var i vecka 12, men fostret hade troligen dött i vecka 5-6, så jag hade ett sk fördröjt missfall

  • Mabaja

    1. 11+3, fostersäcken motsvarade graviditet i v 3-4...
    2. 4+1 typ ...

  • Jess123

    Det verkar som de flesta som fått missfall haft fler än ett, är det vanligare att drabbas av upprepade missfall än att ha ett?

Svar på tråden I vilken vecka fick du missfall?