• Bellini2

IVF/ÄD i Tjeckien?

Hej! Jag var mycket på detta forumet tidigare och minns att man talade väl om en eller några kliniker i Tjeckien som var så bra. Jag har min lilla baby nu men vill rekommendera klinik till en god vän i utlandet som gärna vänder sig till Tjeckien. Är det någon som vet? Eller någon annanstans i sydeuropa? Spanien är visst onödigt dyrt? Blir glad för era svar!

• Svar på tråden IVF/ÄD i Tjeckien?
  • isisisis

Det är bara att googla "IVF BRNO" tex....man googlar IVF och stad.
    Får upp olika hemsidor och skriver sitt brev med frågor på engelska.

Det finns bra kliniker i hela europa.

• solsken70

Hej!

Vi ska göra äggdonation i Tjeckien nästa år.
    Adressen är www.pronatal.cz

Lycka till!    

• Juliette F
    Bellini2 skrev 2011-05-01 12:35:19 följande:
    Hej! Jag var mycket på detta forumet tidigare och minns att man talade väl om en eller några kliniker i Tjeckien som var så bra. Jag har min lilla baby nu men vill rekommendera klinik till en god vän i utlandet som gärna vänder sig till Tjeckien. Är det någon som vet? Eller någon annanstans i sydeuropa? Spanien är visst onödigt dyrt? Blir glad för era svar!

Reprofit och Unica är två kliniker i Brno, Tjeckien. Reprofit är större och mest känd, Unica är mindre och lite dyrare men ska vara bra. Jag är mitt uppe i ett IVF med ÄD på Unica. Inboxa mig gärna för mer info :).
  • kaprifol66

Pronatal blev jag rekomenderad av min ivfklinik i Sverige :).
    Har själv varit på två andra tjeckiska kliniker. Den sista i Brno. Är nu gravid i v22.

• solsken70

Vad roligt att läsa att du är gravidSkrattandeSkrattande, blir så lycklig av att läsa att någon blivit gravid med äggdonation, det ger hopp för en annan.  Vi ska ner nästa år i Prag och försöka. Lycka till Solig

Svar på tråden IVF/ÄD i Tjeckien?