Tjoho här är en överlycklig mamma som har en dotter som började gå själv för 2 dagar sedan och då var hon 23mån och 2 dagar! Hon sprang oxå när man höll henne i fingret å hon klättra på saker å gick längs med möbler och mellan oss max 10steg!
Det vi gjort är å ha varit hos doktor och kollat hon ser normal ut men ska på synundersökning då det kan vara en orsak hon ser inte riktigt var hon går och sjukgymnast men tror inte det behövs hon behövde helt enkelt vänta.
Vi har flyttat nu och hon är mer ute och leker i trädgården och försöker hänga med brorsan på 1 vecka har hon slitit ut 3par jeans å ett par mjukisar så jag tror hon fått lite ont i knäna oxå. Sen en dag gick jag å höll i hennes axelband i regnbyxorna och hon gick hur bra som helst och kanske kände hon att det var mycket roligare än att sitta fast med en hand.
Funderade faktiskt på att sätta på henne ett vagnsele jag har så hon kanske skulle lära sig å känna sig trygg men hann inte.
Vet inte varför hon bestämt sig kanske för det är större yta att röra sig på och att hon vill vara ute mer och sen knalla hon runt utan strumpor mer än vanligt.
Förstår din stress men samtidigt jag började sluta bry mig var endå en speciell grej med dottern ovanligt ju! 
Alla säger det kommer det kommer jovisst tänkte man och ja plötsligt så kommer det någon knallandes! 
Så vänta vänta stå ut stå ut!