• ullronj

Boken "när du kom till oss"

Tror att boken heter så.... skulle verkligen vilja få tag i ett exemplar av denna.... vi håller på och adopterar från Sydkorea, är väl "i mål" om ett år ca hoppas jag.... Läste om denna bok och vill så hemskt gärna få tag i den, men hur.... verkar var omöjligt?
    Är det någon som mot förmodan har ett exeplar till övers så köper jag det gärna!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Boken "när du kom till oss"
  • fabbemam

Hej
    Den fanns på Bokrean på Ica maxi förra året och jag köpte ett några ex där i höstas, jag har tyvärr bara en kvar men kolla om du kan hitta den på något Ica Maxi i mnärheten av där du bor.
    Jag tycker ärligt talat inte att den är så bra den handlar mest om resan inte så mycket om vad som händer, framsteg osv när man kommit hem som jag hade önskat. Jag kommer att skriva i den vi har men kommer att komplettera med en egen Fotobok som man kan göra på tex fujidirekt.se

Lycka till
    Fabbemam

• Namaste72

Kolla på Maxi Barkaby. Du kan också beställa via en Ica Maxi nära dig, be dem ringa till den Maxi som har så gör de ett internköp.

{ Mamma till världens finaste dotter } { vecka 10 av 52-78}
  • ullronj
    Namaste72 skrev 2011-05-03 12:28:17 följande:
    Kolla på Maxi Barkaby. Du kan också beställa via en Ica Maxi nära dig, be dem ringa till den Maxi som har så gör de ett internköp.
    Tusen tack för tipset! Åkte till Ica maxi Botkyrka där låg 2 ex  hittade även boken Längtans barn, köpte två av varje så jag kan ge bort till våra vänner som oxå ska adoptera. Böckerna kostade 39kr st.... värsta lottovinsten kändes det som!
  • Namaste72
    ullronj skrev 2011-05-05 19:46:51 följande:
    Tusen tack för tipset! Åkte till Ica maxi Botkyrka där låg 2 ex  hittade även boken Längtans barn, köpte två av varje så jag kan ge bort till våra vänner som oxå ska adoptera. Böckerna kostade 39kr st.... värsta lottovinsten kändes det som!
    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 13 av 52-78}
Svar på tråden Boken "när du kom till oss"