• Anonym

Hur ska lusten komma tillbaka?

hej!

är en tjej på bara 20 år och jag har knappt sexlust. Jag är jätteledsen för detta. Min sambo vill ha sex, kanske ett par gånger i veckan och jag tvingar mig själv att ställa upp många gånger.

Han tvingar aldrig mig men när man kramas och känner ståndet så är det lättast att bara "få det överstökat". Jag vill verkligen ha sexlust!!

Jag ska byta från ppiller till p-ring, finns det någon som då märkt skillnad?
    Vad kan jag göra för att få igång lusten igen?

Dethär är jättejobbigt för mig.

• Svar på tråden Hur ska lusten komma tillbaka?
  • trollmor

Hört att rosenrot kan fungera på vissa :)

• Sephrenia

Förstår dig, är med om samma sak, har pstav men tror inte felet ligger i pmedlet hos mig.

• Anonym
    Sephrenia skrev 2011-05-04 15:25:32 följande:
    Förstår dig, är med om samma sak, har pstav men tror inte felet ligger i pmedlet hos mig.
    det är ju asjobbigt!!!

jag har ganska torra slemhinnor och har svårt att bli våt, då har det blivit så att jag istället skyndar ovh då gör det ju ont istället:( Vi har barn också så vi har inte alltid tid att ta den tid jag behöver.'

jag har provat med sexiga underkläder och de funkade skitbra, men de kan man ju inte göra varje gång :(
  • Anonym
    trollmor skrev 2011-05-04 15:25:03 följande:
    Hört att rosenrot kan fungera på vissa :)
    kanske värt att testa :)
  • Sephrenia
    Anonym skrev 2011-05-04 15:28:43 följande:
    det är ju asjobbigt!!!

jag har ganska torra slemhinnor och har svårt att bli våt, då har det blivit så att jag istället skyndar ovh då gör det ju ont istället:( Vi har barn också så vi har inte alltid tid att ta den tid jag behöver.'

jag har provat med sexiga underkläder och de funkade skitbra, men de kan man ju inte göra varje gång :(
    Jag kan bli jätte våt men har svårt med det nu, antar att det är för att man vart tillsammans länge, det har vart lite knakigt osv.. man går in i samma hjulspår så att säga.. 
    Och har ni barn blir det ännu mindre till..

Vad tror du om att ha barnvakt en natt och göra något själva och sedan ta in på hotell? 
    Det kanske blir en uppkick ur dvalan ;) 
Svar på tråden Hur ska lusten komma tillbaka?