• Linnea123

hjälp med sexlivet

Jag & min sambo har varit ihop i ca 2,5 år och har aldrig riktigt haft ett jätte bra sexliv. Jag har tagit upp det med han flera gånger. Blir så ledsen över detta och att vi är så unga, vi är mellan 20-26. Han har knappt tagit på mig "där nere", det är om jag säger till, han har adlrig gett mig oralsex. Vi har aldrig förspel, allting är pang på. Han förstår mig inte, håller med om att det är dåligt men vill inte göra något åt det.

Jag har tappat sexlusten nu för allting funkar inte som det ska. Han vill skaffa barn nu oxå, jag vill också ha barn. men eftersom det är som d är så känns det som vi borde vänta.. hur ska vi pigga upp sexlivet? allt känns så jobbigt..

• Svar på tråden hjälp med sexlivet
  • Anonym

har det aldrig varit bra vet jag inte om ni kan "hitta tillbaka" till nåt bra.

ett tips kan vara lekar tex sexspelet? se porrfilm tillsammans och göra som i filmen? (då får du och han förspel och sex) 

• MattiasFru

det är nog svårt att hitta tillbaka om det aldrig varit bra. har ni pratat om varför han inte vill ta på dig eller verkar (från det jag läser) speciellt engagerad?

• Tufsanna

Kan bara instämma i det som redan sagts här.

• Tom Araya
    Linnea123 skrev 2011-05-04 18:05:14 följande:
    . Han förstår mig inte, håller med om att det är dåligt men vill inte göra något åt det.

Jag har tappat sexlusten nu för allting funkar inte som det ska. Han vill skaffa barn nu oxå, jag vill också ha barn. men eftersom det är som d är så känns det som vi borde vänta.. hur ska vi pigga upp sexlivet? allt känns så jobbigt..
    Att skaffa barn och ytterligare knyta an till varandra i detta läge är helt uteslutet enligt min mening.
    Red ut erat sexliv (och kanske resten av erat liv med) först och sedan kan ni börja fundera på barn.
    Börja kommunicera och visar han ingen vilja på att förstå och försöka förändra tycker jag inte ni har en framtid ihop....i alla fall ingen lysande.....Solig
Svar på tråden hjälp med sexlivet