• Minnie7

Spruckit upp efter suturering

Hej!

Förlöstes för 3 veckor sedan. Sprack i mellangården och sydde med fortlöpande suturer som skulle försvinna av sig själv. Nu har jag spruckit upp lite där knuten suttit. Det har bildats granulom där som gjort att det inte läkt ordentligt. Någon som varit med om samma sak? Hur gick det för er sedan??

• Svar på tråden Spruckit upp efter suturering
  • gammeltacka

En del av mina suturer gick också upp efter någon vecka. Efter ett par månader var det fortfarande sårigt. Nu efter 4 månader är det inte läkt hela vägen men det är inte sårigt längre, skall resten gå ihop får det nog åtgärdas.

• Minnie7

Ajdå, det som spruckit upp är inne i slidan och gör så vansinnigt ont varje steg jag tar, böjer mig ner etc. Skaver så jag vet inte vad...

• Minnie7

Gör det ff ont? Jag var på gyn i veckan och hon tyckte jag läkt. Men det skaver något förfärligt och det sitter lite dumt till. Tror inte hon såg ordentligt.

• Cocco

Gå tillbaka igen om det inte känns bra. Jag hade trådar som skavde så jag klippte av dem så de inte var så långa. Inte själva stygnet utan överskottdelen av tråden

• Minnie7

Men jag ser inga trådar... Det är liksom vävnaden där det spruckit upp som är mer känslig tror jag. När man tar där gör det inte ont men attans vad det skaver när man gått en stund...

Svar på tråden Spruckit upp efter suturering