• poirot

Vad skäms du över att ha trott?

Ta skäms med en nypa salt, även om du inte skäms så kan ju alla andra få skämmas å dina vägnar! 

När jag var liten trodde jag att homosexuella var sådana som inte hade sex 
    Jag trodde att allt som var flytande var det för att det innehöll vatten
    Jag trodde  att sveriges huvudstad hette Haparanda 

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Svar på tråden Vad skäms du över att ha trott?
  • Fröken Smilla

När jag var yngre trodde jag att könet på bebisen i magen avgjordes om man hade epidural eller inte vid förlossningen

• vajo
    Trodde Bee Gees sjöng "Stena Line" istället för "Stayin' Alive", att det var nån sorts reklamlåt. 
    Trodde Roxette sjöng "dressed for suck sex" istället för "dressed for success". 
  • vajo

Trodde tills jag var 10-11 att om man zoomade in på nåt med en kamera så skulle bilden gå igenom det man zoomade in på och komma ut på andra sidan, så att man kunde se igenom väggar och titta på insidan av saker. 

• fluu
    vajo skrev 2015-01-01 08:55:49 följande:
    Trodde Bee Gees sjöng "Stena Line" istället för "Stayin' Alive", att det var nån sorts reklamlåt. 
    Trodde Roxette sjöng "dressed for suck sex" istället för "dressed for success". 
    Det trodde jag med! Och att i Alladin så sjunger de om " Prins Ali, sexig och fri". Och Pontare sjöng om "Jag ska ta en kratta och försvara mitt land". Och Lena Ph sjöng om "Dansa ner i ån".
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • RubyRed
    Mommy89 skrev 2011-05-04 21:59:36 följande:

Jag lyckades blanda ihop "håll" (när man får ont i sidan) och "stånd" (japp, erektion), vilket alla tyckte lät VÄLDIGT roligt när man hade idrott.

"Fröken, jag har stånd!" Lät lite fel när det kom från en tjej på typ 8 år som just sprungit -_-

Känner vi varandra? Jag och mina kompisar som barn blandade nämligen ihop dessa med!
  • Anonym (Bettan)

Min kompis trodde tills för en vecka sedan att romer var människor som kom från Rom :p

Nää hon är inte 15 utan det dubbla!

• Anonym (Haha)

Jag trodde tills jag var ungefär 25 är att det hette majskorvar istället för majskolvar. Trodde min kompis försökte lura mig bär hon berättade vad de hette egentligen.

Sedan sa min pappa till mig då jag var liten att han och mamma tillverkade mig. Så trodde väl tills jag var 10-11 år att mina föräldrar satte ihop mig i ett laboratorium med olika delar som dom fick välja ut.

• Anonym (1122)
    astro skrev 2011-05-05 08:09:09 följande:

Jag uttalade också genre som "gen-ré" och inte "sjanger".

Faran av att skaffa sig ett ordförråd genom att läsa

Oh no! Varför har ingen, någonsin, rättat mig?
    evelinagothed skrev 2011-05-05 09:48:26 följande:

Min pappa spelade i ett dansband och jag trodde seriöst att han skrivit Leendes guldbruna ögon till mig och blev jätteledsen när jag sen fick reda på att det inte var så.

Jag trodde samma sak, fast om sångaren i min morbrors dansband ;) jag haaar ju guldbruna ögon (nåja, brungröna. Men på håll är dom guldbruna)
  • Anonym (happyhippo)
    Fröken Smilla skrev 2015-01-01 08:32:44 följande:

När jag var yngre trodde jag att könet på bebisen i magen avgjordes om man hade epidural eller inte vid förlossningen

Det var en väldigt specifik tro! Hur gammal var du då? Varför trodde du det?
  • Fröken Smilla
    Anonym (happyhippo) skrev 2015-01-02 15:34:46 följande:

Det var en väldigt specifik tro! Hur gammal var du då? Varför trodde du det?

Jag var nog bara 7 och det var en granne som hade pratat om det. Jag tror dock att jag missuppfattat henne på något vis
  • Anonym (svan)

Jag trodde att svanar inte hade ben. Tills jag var pinsamma 14 år.

Har ju fasen aldrig sett dom göra annat än att flyga och flyta på vattnet..

Idag är jag 26 och har fortfarande inte sett någon svan på promenad

• Anonym (Premieobligation)

När jag var liten trodde jag att en sån där lur-peng på snöre hette premieobligation eftersom det var någon reklam som hade med en sån peng när de handlade om premieobligation.

Haha, sa till min mor att jag ville ha en premieobligation! (Var väl 6-7år)

Svar på tråden Vad skäms du över att ha trott?