Välja sexuellläggning
Om det var möjligt att välja sexuell läggning, vilken läggning skulle du då välja och varför? Om det var möjligt att välja i tonåren, hur skulle du ha valt då?
Om det var möjligt att välja sexuell läggning, vilken läggning skulle du då välja och varför? Om det var möjligt att välja i tonåren, hur skulle du ha valt då?
Jag sket i att sätta namn på min läggning...Jag är bara sexuell.
Hetero. Helt klart enklast som samhället ser ut idag.
Jag är nöjd med min sexualitet tack och skulle därför fortsatt vara heterosexuell om jag skulle få välja.
Jag är nöjd med att vara bisexuell.
Däremot är det ett rätt korkat antagande av många att vi bisexuella har det sååå lätta som kan välja på sååå mycket. Eh, what? Ligger man med allt och alla för att man är bi eller?
Bisexuell verkar ju helt klart mest praktiskt. Vilket urval man skulle ha!
Jag hade nog valt hetero för jag var redan kär i min man i tonåren om jag hade varit kille och samhället hade varit tolerant hade jag valt homo. Ja, jag gillar penisar.
BI...
The whole world is your oyster
Jag är bisexuell och väldigt nöjd med det. Jag är både attraherad av tjejer och killar. Men jag tror att bara man träffar den rätta personen så spelar det inte någon roll vilket format det är, så att säga ;)
Ingel alls, så klart.
Om jag fick välja vilken sexuell läggning jag skulle ha, så hade jag valt bisexuell. Jag tycker att det känns så fint, att man liksom blir kär i personer och inte kön på någe vis. Att man kan bli lika kär i en kille som i en tjej osv.
Jag hoppas i smyg att alla mina ungar (om och när jag "får" några) blir bisexuella
Det ska tilläggas att bisexuella är de som mår absolut psykiskt sämst i samhället. Att vissa tror att det är praktiskt är produkten av spridande av en feministisk myt.
http://bjp.rcpsych.org/cgi/content/abstract/180/5/423