• snuppis

En lila klänning

Ska på 50 års fest med tema lila..jag vill verkligen inte lägga så mycket pengar på den då jag antagligen bara kommer att använda den vid det tillfället jag har letat o letat på de vanligaste ställerna på nätet. Ingen långklänning tack. har strl 38 med lite kärlkeshandtag så modellen ska göra att det döljs, ingen figursydd alltså men inte helelr nått tält då man inte ser något.. jaha tips på flera sidor, har plöjt massor men hittar ingen favorit 

• Svar på tråden En lila klänning
  • Flutterby

Instämmer med ovanstående, måste du ha klänning? Om du aldrig har det annars så är det ju himla onödigt, då är det ju bättre att köpa något annat plagg, som du kan använda igen och känner dig bekväm i.

• snuppis

ja jag behöver ju inte ha klänning, var lite sugen på det bara man kan ju vara uppklädd ändå har börjat gilla klänning bara så de hade vart kul. får kika på lite annat också kanske =)

• La Lola
    snuppis skrev 2011-05-05 12:18:44 följande:
    ja jag behöver ju inte ha klänning, var lite sugen på det bara man kan ju vara uppklädd ändå har börjat gilla klänning bara så de hade vart kul. får kika på lite annat också kanske =)
    Ha koll på annat oxå så att du inte står där o har panik över att du inte hittat en klänning du gillar.

O köp inte sånt som bara blir hängande i garderoben.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • snuppis
    La Lola skrev 2011-05-05 12:34:17 följande:
    Ha koll på annat oxå så att du inte står där o har panik över att du inte hittat en klänning du gillar.

O köp inte sånt som bara blir hängande i garderoben.
    ja precis. Fanns ju ett linne jag gillade också på någon sida..hmmm antar att jag kommer att få panik när jag till slut inte hittar den jag vill ha =) 
  • 071001

Lycka till! De du visade i länken är jättefina ts.

• snuppis

och nu ska jag hitta en lila snygg lila skjorta till sambon som går ihop med min klänning och de blir svårare då han har mycket muskler på armar och ganska grov, han spräcker ju allt =) 

• snuppis
    071001 skrev 2011-05-05 21:39:06 följande:
    snuppis, fräck klänning! Hur grov är han? Kan vara värt att måttbeställa på nätet hos tex www.tailorstore.se/skraeddarsydda-skjortor 
    vilken smart sida..kikar på den. ja du vad ska man säga hur grov är han hmmm  kolla nya amelia så får du se honom ha ha 
Svar på tråden En lila klänning