• Kiwibaby

Vad sover du i hemma?

Ja, vad har ni på er mellan lakanen?!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad sover du i hemma?
  • elink

nattlinne och trosor. har en fyraåring som kommer in till oss varje natt och det känns lite olustigt att sova naken när han kommer å kryper intill. inte för att jag aldrig visar mig naken hemma men just sådär intill... nä. då behöver man nåt på kroppen tycker jag.

• luckynumber

Oftast i torosor men ibland naken, särskilt när barnen kommer över käns det mer bekvämt att ha något på kroppen.

• tjej87

Oftast har jag inget, ibland trosor. Smabon har kallingar och ibland t-shirt om han är frusen...

• IsDimma

Sover vi ihop - inget. Börjar jag tidigt och sover själv - en av hans tshirts

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Rafael90

Är alltid svinkall men sover naken ändå Tungan ute värmer vetekudden istället och stoppar in den under täcket.

• Fru Kwasthilda

Jag tycker att om man sover naken så måste man byta lakan två ggr per vecka minst och det pallar inte jag.

• poirot

Alltihop men inte samtidigt.

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • April barn

Sover alltid naken, med undantag de gånger de läcker mycket mjölk då har jag bh och inlägg.

• JPT

Oftast ett linne och ett par korta shorts, ibland nattlinne. Då och då åker även ett par längre byxor på eftersom jag fryser så... 

• Thaleya

haha shit vad trög jag kände mig nu, det tog ett tag innan jag fattade vad födelsekostymen var för nått.

• Boothwalker

Jeans och tshirt...

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • ChelseaHotel
    Thaleya skrev 2011-05-07 13:36:05 följande:
    haha shit vad trög jag kände mig nu, det tog ett tag innan jag fattade vad födelsekostymen var för nått.
    Tog ett tag för mig med! Flört

Själv sover jag i trosor och ibland även i t-shirt.
Svar på tråden Vad sover du i hemma?