Vad sover du i hemma?
Ja, vad har ni på er mellan lakanen?!
Ja, vad har ni på er mellan lakanen?!
nattlinne och trosor. har en fyraåring som kommer in till oss varje natt och det känns lite olustigt att sova naken när han kommer å kryper intill. inte för att jag aldrig visar mig naken hemma men just sådär intill... nä. då behöver man nåt på kroppen tycker jag.
Oftast i torosor men ibland naken, särskilt när barnen kommer över käns det mer bekvämt att ha något på kroppen.
Oftast har jag inget, ibland trosor. Smabon har kallingar och ibland t-shirt om han är frusen...
Oftast naken. Trosor om jag har mens, och en storskjorta om det är extremt
Trosor.
Sover vi ihop - inget. Börjar jag tidigt och sover själv - en av hans tshirts
Är alltid svinkall men sover naken ändå värmer vetekudden istället och stoppar in den under täcket.
Jag tycker att om man sover naken så måste man byta lakan två ggr per vecka minst och det pallar inte jag.
Jag sover i sängen.
Alltihop men inte samtidigt.
Sover alltid naken, med undantag de gånger de läcker mycket mjölk då har jag bh och inlägg.
Oftast ett linne och ett par korta shorts, ibland nattlinne. Då och då åker även ett par längre byxor på eftersom jag fryser så...
haha shit vad trög jag kände mig nu, det tog ett tag innan jag fattade vad födelsekostymen var för nått.
Jeans och tshirt...
I princip alltid helt naken