När har ert barn kunnat hänga knäveck?
Märkte idag att vår tjej hängde knäveck på gungställningen och blev förvånad... trodde inte att så små kunde det...
Hon är snart fyra..
Märkte idag att vår tjej hängde knäveck på gungställningen och blev förvånad... trodde inte att så små kunde det...
Hon är snart fyra..
Runt 3 eller strax efter har våra börjat med det. Men dte har inte känts tryggt och jag har då alltid stått under i början. Jag tycker det är obehagligt även när de äldre hänger knäveck *blundar*
Jag har en åttamånaders, men om hon är lik mig kommer hon aldrig att kunna hänga knäveck. Jag minns hur jag försökte under lågstadiet, men jag kunde verkligen inte.
1,5 år för den stora och den lilla är idag 5 år och kan fortf inte
Så henne göra det förra veckan hon är om 1 månad 6 år men vet inte om hon kunde innan men det är nu hon vågar
Sonen är 6 och kan, fast knapt. Har inte tränat mycket heller. När han tar upp handen åt sidan för att ta tag i stången kan han mycket väl glida av innan han hunnit ta tag. Jag är lite förvånad. Trodde att man kunnde sånt tidigare.
Jag har aldrig kunnat. Och min dotter vet jag inte men vad jag undrar över är hur en 1 åring når upp till stången??????????????
Man lyfter dom!:) har ett supergulligt kort på henne när hon går på barngympa och hänger knäväck i ringar med blöja och allt!:)
Måste se gulligt ut. Och börjar man så tidigt hinner de nog inte bli rädd.
Min 6-åring kan det, han har lärt sig det under våren, min 10-åring kunde inte förrens han var 8 år.
Det är väl en fråga om mod också? Själv är jag snart 30 och har aldrig kunnat. ;o)
Vår dotter är för övrigt 6,5 och kan inte än, hon är precis som jag alltid varit, för feg för att släppa händerna. Får väl se hur det utvecklar sig. =)