Är du en äkta Effellare?
Är du i behov av avgiftning eller bara en lite paus? Finn ut svaret genom att svara på min Quiz!
Är du i behov av avgiftning eller bara en lite paus? Finn ut svaret genom att svara på min Quiz!
Jag fick inte många rätt, för jag svarade utifrån såsom jag hade agerat i olika situationer. Hade jag velat hade jag kunnat få full pott. Saknar dock Svan. Undrar om TS glömt bort Svan?
7 av 7 på försök 2 (6 av 7 på första =)
Aromattråden minns jag =)
Ditt bästa resultat är 0 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Crap.. antagligen äger jag eller så suger jag.
Jag missade på omeletten :-/
Undrade också varför inte Svan var med.
4 av 7... Jag kan hänga kvar ett tag va?
Alltså jag var tvungen att leta fram Svan. Jag skrattar så jag dör.
0 rätt av 7 möjliga. Det bekräftar bara vilken FL-n00b jag är. Måste helt enkelt angagera mig mer i ammnigs- och barnvagnstrådar och definitivt känna mig mer "krengt" vid möjliga oförrätter
Skit då, 0 rätt... fattar inte hur jag inte har kunnat lära mig någonting efter 7,5 års flitigt FL:ande???
OK - jag är tydligen en riktig Effellare, eftersom jag fick 6 rätt av 7. Och då ändrade jag i sista stund till sufflé från majonnäs. Annars hade det blivit alla rätt. Men ... detta är nog ingen bedrift egentligen. Självklart utgick jag från vad jag har läst på FL. I 3.5 år har jag varit medlem.
Som en riktig Efellare måste jag ju också bevisa det jag säger:
Ditt bästa resultat är 6 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.
*hmmm missade aromaten bara..
Undra om jag behöver avgiftas? Men har man varit medlem sedan 2003-12-01 så kankse det blir så :S
Med risk för att bli hånad lägger jag in min egen senaste trådfråga. Den är väl i äkta Effellare-anda?
www.familjeliv.se/Forum-22-72/m59321534.html
Ditt bästa resultat är 5 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 185 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 3 rätt.
Wihoo!