• poirot

Är du en äkta Effellare?

Är du i behov av avgiftning eller bara en lite paus? Finn ut svaret genom att svara på min Quiz! 

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Är du en äkta Effellare?
  • Tecken

Jag fick inte många rätt, för jag svarade utifrån såsom jag hade agerat i olika situationer. Hade jag velat hade jag kunnat få full pott. Saknar dock Svan. Undrar om TS glömt bort Svan? 

• Boothwalker

7 av 7 på försök 2 (6 av 7 på första =)

Aromattråden minns jag =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • SeTa
    Tecken skrev 2011-05-09 15:43:21 följande:
    Jag fick inte många rätt, för jag svarade utifrån såsom jag hade agerat i olika situationer. Hade jag velat hade jag kunnat få full pott. Saknar dock Svan. Undrar om TS glömt bort Svan? 
    Jag saknade också Svan! Gladde mig dock åt dl-frågan.
  • Tonx
    Tecken skrev 2011-05-09 15:43:21 följande:
    Åååh, Svan
  • Mandi74

Ditt bästa resultat är 0 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Crap.. antagligen äger jag eller så suger jag. ObestämdDrömmer

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Indillia

Jag missade på omeletten :-/ 

Undrade också varför inte Svan var med. 

• Lindreas

4 av 7... Jag kan hänga kvar ett tag va?

• Tonx

Alltså jag var tvungen att leta fram Svan. Jag skrattar så jag dör.

• Bye baby Bunting

0 rätt av 7 möjliga. Det bekräftar bara vilken FL-n00b jag är. Måste helt enkelt angagera mig mer i ammnigs- och barnvagnstrådar och definitivt känna mig mer "krengt" vid möjliga oförrätter

• Tant Green

Skit då, 0 rätt... fattar inte hur jag inte har kunnat lära mig någonting efter 7,5 års flitigt FL:ande???

• Primrose

OK - jag är tydligen en riktig Effellare, eftersom jag fick 6 rätt av 7. Och då ändrade jag i sista stund till sufflé från majonnäs. Annars hade det blivit alla rätt. Men ... detta är nog ingen bedrift egentligen. Självklart utgick jag från vad jag har läst på FL. I 3.5 år har jag varit medlem.

• Primrose

Som en riktig Efellare måste jag ju också bevisa det jag säger:

Ditt bästa resultat är 6 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.

• MammaHela

*hmmm missade aromaten bara..

Undra om jag behöver avgiftas? Men har man varit medlem sedan 2003-12-01 så kankse det blir så :S

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • Tonx
    MammaHela skrev 2011-06-03 23:52:52 följande:
    *hmmm missade aromaten bara..

Undra om jag behöver avgiftas? Men har man varit medlem sedan 2003-12-01 så kankse det blir så :S
    Jag hade en avgiftning på sisådär 2 år då jag bara loggade in då och då.
    Det var välbehövligt.
  • LillaEmlaan

Ditt bästa resultat är 5 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 185 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 3 rätt.

Wihoo!

Svar på tråden Är du en äkta Effellare?