Lady without tattoo skrev 2011-05-08 16:28:03 följande:
Hon kanske är nöjd med länkarna du fått?
jag har fått 1, så nej...

vivianne skrev 2011-05-08 16:37:23 följande:
190 cm lång, smal och stor byst. Jag tänkte spontant att ni kunde googla på bilder på Victoria Silvstedt för inspiration. Men så gjorde jag det själv. Och i bildlistan med småbiler var det mesta lite för utmanande för en skönhetstävling...
Men jag tror visst att hon kan gå till en balklänningsbutik och prova. Klänningarna brukar vara rätt långa och så lägger de upp dem till passande längd. Minns när jag provade brudklänning och de placerade mig på en liten pall för att man skulle se fallet i klänningen fast den var för lång. Och då är jag ändå 175 cm och alltså över medellängd.
Axelbandslöst är snyggt om man har snygg figur. Vilket kompisen ju verkar ha.
det finns en butik här i stan som hon ska kolla med, men hon sa att hon ville kolla runt på nätet med. få lite att välja mellan och få ett större utbud.
och ja kan tänka mig att det victoria silvstedt bär blir för utmanande för en skönhetstävling, hehe. men former det har hon definitivt. ej jättemkt höfter/rumpa kanske, men jättefin i figuren i övrigt.
hon ska ha en annan klänning vid ett annat moment som man antingen knyter bakom nacken lr inte alls (dvs axelbandslöst), en vit. men det skulle ju helt klart kunna funka även till en aftonklänning.