• Snarkofagen

Vad ska jag matcha kjolen med! Akut hjälp behövs!

Hjälp, hjälp! Jag ska på intervju idag och behöver klädråd. 

Det här är INTE den kjol jag ska ha på mig men modellen är desamma. Färgerna är svart kjol med små rosa blommor/detaljer. Vad ska jag ha till kjolen? Är lite rundlagd och fet om armarna och att bara ha en topp är inte ok tycker jag. 

Har funderat på en topp och en kort kofta som jag knäpper under bysten. Vad tror ni? 

Hur ska jag tänka gällande färger på topparna? 

Snälla, hjälp! Jag brukar inte klä mig i kjol men kunde inte låta bli att köpa den. 

• Svar på tråden Vad ska jag matcha kjolen med! Akut hjälp behövs!
  • She is Me

ja men det kan väl fungera, en rosa topp och en tunn svart kofta kanske? 

Google is my friend ♥
  • She is Me

det viktigaste är att du känner dig bekväm i kläderna, och lycka till!

Google is my friend ♥
  • Snarkofagen

Tack för ditt svar! 

Ah, så du tänker att jag ska plocka upp den rosa färgen och ta den färgen på toppen? Själv har jag tänkt att fega och köra vit/svart topp. Mesigt?  

• She is Me
    Snarkofagen skrev 2011-05-09 08:46:53 följande:
    Tack för ditt svar! 

Ah, så du tänker att jag ska plocka upp den rosa färgen och ta den färgen på toppen? Själv har jag tänkt att fega och köra vit/svart topp. Mesigt?  
    svart/vitt är ju klassiskt, så visst kan man göra det. Tänkte att det är ju vår/sommar, så att lite rosa inte är fel, om man trivs och klär i rosa eller så kör man svart/vitt och lite rosa detaljer, en skarfs eller nått kanske?
    Google is my friend ♥
  • Snarkofagen

Hmm, spännande. Få se hur det blir. Men då blir det som jag tänkt, d v s topp och en kofta. Att använda scarf tror jag inte på idag, det blir så topptungt liksom. 

Tack för hjälp och håll gärna en tumme idag  

Svar på tråden Vad ska jag matcha kjolen med! Akut hjälp behövs!