• Anonym

Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...

Förstår inte att man ska hacka så mkt på bio föräldrar! Vad VET ni om dom? Har soc berättat allt till er? Hur vet ni så "mycket"? Jag syftar på bios som har lvuade barn.

• Svar på tråden Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 23:57:31 följande:
    Ok soc gillar mig och min personlighet...arbetskamraterna likaså...min släkt oxå...men ni missuppfattar mig totalt
    Arbetskamrater? Var jobbar du? Med vad jobbar du? Har svårt att tro att du alls har jobb... Vem betalar din llön varje månad??
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-12 00:07:54 följande:
    Läs inlägg nr 5,och inlägg nr 23,till att börja med.
    I MIN värld är detta personangrepp i allra högsta grad.
    Jag skulle önska du andvändte din energi till att vara en bra mamma,och få tilbaka dina barn, istället för att spy galla över folk här inne.
    hmm... skriv ditt barn så blir det rätt....

Varför så arg ts?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-12 00:15:09 följande:
    hmm... skriv ditt barn så blir det rätt....

Varför så arg ts?
    "Ditt barn?"  Ts.har väl flera barn? 

Varför hon är arg,är väl ganska öppenbart? Någon annan har hand om hennes barn....
  • Dalton

TS, om du skriver vad som hänt dig så kanske folk förstår dina känslor. Nu verkar du bara aggressiv och elak och då vill folk trycka till dig. Som man ropar får man svar, säger ordspråket.

• Hypnos
    Ramborg skrev 2011-05-11 22:54:37 följande:
    Samma TS som startade den något osammanhängande tråden om familjehemsföräldrar som kanske vill behålla de placerade barnen, eller hur?

Du är väldigt frustrerad, det märks. När man är frustrerad händer det att man ser fiender i varenda buske. Hoppas det ordnar sig för dig, men du, se upp så du inte låter din frustration pysa ut på såna sätt att dom som har makten över dina barns placering blir misstänksamma angående din föräldraförmåga.

Bättre pysa över härinne på FL då!
    Så kloka ord!
  • Hypnos
    Anonym skrev 2011-05-11 23:57:31 följande:
    Ok soc gillar mig och min personlighet...arbetskamraterna likaså...min släkt oxå...men ni missuppfattar mig totalt
    Det är lätt att missuppfatta dig när du mår som du mår för att du mår skit dåligt och att du är arg är uppenbart!
    Det behöver man inte vara Psykolog för att förstå!
    Blir bara så fel och det faktiskt mest för dig själv när du är så "krigs-inriktad" och hatisk som du är!
    Det enda du får ut av det är ännu mer ångest och det gör dig ännu mer illamående och ännu argare!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 22:45:54 följande:
    Mina barn är lvuade....av vissa skäl som jag accepterar...men IDAG finns inte dom sakerna kvar...ÄR JAG DÅ FORTFARANDE dålig förälder? Om jag INTE hade känslor kunde jag bara ge bort barnet rakt av...eller hur...????
    Om du accepterar skälen varför accepterar du inte att det tar tid innan förtroendet för dig som kompetent förälder måste få tid att växa fram? Även om du ändrade dig igår, insåg dina misstag och har ändrat dig, så tar det tid innan soc kan se att det är en permanent förändring.

Hade LVU delvis med ditt humör att göra? Du verkar ha svårt att behärska dig och det är inte bra om man är sån kring barn.

Är du inte glad att barnet har fått bo i en trygg och stabil familj?
  • Anonym

Hej ts, jag förstår att du är arg. Det är jag också. Men det handlar om VARFÖR de blev placerade från första början. Varför blev dina det?

• Försök inte

Snälla rara TS. Om du är den som skrev i en annan tråd så blev ditt barn placerat när barnet var 5 år. Det barnet är nu 7 år. Det är väl inte så lätt att bara bryta upp för ett barn. Det tar tid. Ska du ha en chans så kan du inte uppföra dig så frustrerat som du gjort i tråden. De har extra koll på dig nu, dvs soc och det är självklart att de frågar familjehemmet hur du är när du träffar barnet. Soc frågar även barnet hur det har varit. För jag antar att du träffar barnet ibland. Allt detta görs för att skydda barnet. Barnet har varit där i två år och börjat skolan, fått vänner m m. Tänker du på barnet? eller tänker du på dig själv. Vad du vill?

• morochmer
    Anonym skrev 2011-05-11 22:46:43 följande:
    DU hatar DINA placerade barns föräldrar!
    Nej, det gör jag inte. Jag t o m älskar några av våra placerades biosläktingar. Flertalet av dem ingår i vår familj och firar högtider med oss lika självklart som resten av vår familj. Men någon skiter totalt i sitt barn och kommer inte på umgängen trots att vi kämpar.

En del saker är väldigt uppenbart för mig efter att ha läst dina trådar.
Svar på tråden Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...