Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...
Förstår inte att man ska hacka så mkt på bio föräldrar! Vad VET ni om dom? Har soc berättat allt till er? Hur vet ni så "mycket"? Jag syftar på bios som har lvuade barn.
Förstår inte att man ska hacka så mkt på bio föräldrar! Vad VET ni om dom? Har soc berättat allt till er? Hur vet ni så "mycket"? Jag syftar på bios som har lvuade barn.
TS, om du skriver vad som hänt dig så kanske folk förstår dina känslor. Nu verkar du bara aggressiv och elak och då vill folk trycka till dig. Som man ropar får man svar, säger ordspråket.
Hej ts, jag förstår att du är arg. Det är jag också. Men det handlar om VARFÖR de blev placerade från första början. Varför blev dina det?
Snälla rara TS. Om du är den som skrev i en annan tråd så blev ditt barn placerat när barnet var 5 år. Det barnet är nu 7 år. Det är väl inte så lätt att bara bryta upp för ett barn. Det tar tid. Ska du ha en chans så kan du inte uppföra dig så frustrerat som du gjort i tråden. De har extra koll på dig nu, dvs soc och det är självklart att de frågar familjehemmet hur du är när du träffar barnet. Soc frågar även barnet hur det har varit. För jag antar att du träffar barnet ibland. Allt detta görs för att skydda barnet. Barnet har varit där i två år och börjat skolan, fått vänner m m. Tänker du på barnet? eller tänker du på dig själv. Vad du vill?