• Anonym (Konstig känsla)

åldersskillnad

Jag har precis träffat en jätte trevlig tjej som är 15år äldre än mig. Hon är jätte ungdomlig och skulle tro att hon är max 10år äldre än mig, jag vet inte om hon är bi men de verkar så. Hon har en son också som ja gillar jätte mycket. Jag vet inte riktig hur ja ska förhålla mig till det här. Jag gillar henne men ja vet inte riktigt om ja skulle vilja inleda något och är rädd att våran vänskap blir lidande om vi skulle flirta med varandra. Det verkar som att hon flirtar med mig men ja vet itne riktigt..
    jag känner mig jätte konstig. Någon som haft samma känsla  

• Svar på tråden åldersskillnad
  • virgin

Jag är en ung kvinna och tror att jag känner mig attraherad av en äldre kvinna. Brukar ofta få känslor för kvinnor runt 50 och jag är 20. Jag skulle egentligen kunna få vilken kille som helst, ändå har jag aldrig haft en pojkvän. Dessa äldre kvinnor jag mött (ofta lärare) och haft känslor för är snälla mot mig, tycker om mig och visar kärlek på ett sätt som jag tror aldrig nån kille skulle våga. Men jag kan inte bedöma om de flirtar med mig och har känslor för mig eller om de bara tycker att jag är söt och duktig.

Vet inte om detta är samma känsla precis. Men jag känner mig iaf också jättekonstig.

• Anonym (Hon)

Men hallå, är det mig du skriver om? Hehe
    Enda skillnaden är att jag inte känner hennes son, vet att hon har en men har aldrig träffat honom! Åldersskillnaden är lite mindre (inte mkt!) här men annars exakt samma problem!

Jag tror att man får prova sig fram och se hur det känns, ofatst är man väl ganska trygg i sig själv när man är lite äldre så även om dina känslor inte skulle vara besvarade kan hon säkert hantera det!

Men jag håller med, känner också att man bär på en del konstiga känslor just nu!

Svar på tråden åldersskillnad