Harry Potter
Om jag missat något skyller jag på att det är en miss i översättningen från engelska till svenska
Lycka till!
Om jag missat något skyller jag på att det är en miss i översättningen från engelska till svenska
Lycka till!
Alla rätt! Hade ju i och för sig varit skam annars, med tanke på hur många gånger jag läst böckerna.
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 83 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Hade blivit förvånad om jag inte hade haft alla rätt. Jag skapade faktiskt en HP-quiz nyligen jag med
haha 0 av 10.. jag har verkligen ingen koll.. har aldrig sett eller läst harry potter
Älskar Harry Potter Längtar tills den sista filmen släpps
Sju rätt och jag har bara läst första boken, för typ tio år sedan.
Grrr, svarade fel på en fråga och det var ett slarvfel! Läste inte så noga vem som gick på julbalen utan utgick från att det var Hermione...så jag svarade vem hon gick med istället för vem Ginny gick med...
Annars kunde jag allt, men för några veckor sedan skulle jag inte haft många rätt. Jag började läsa den första Harry Potter-boken den 3 november och den 21:a läste jag ut den sjunde. En härlig månad var november för mig i år! Och inte blir det sämre av att jag inte har sett filmerna ännu, har verkligen något att se fram emot på jullovet nu!