• mamion

IQ quiz i föräldraskap! Nu koras den mest kunniga föräldern!

Lycka till! =)

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden IQ quiz i föräldraskap! Nu koras den mest kunniga föräldern!
  • nillasjoberg

Ditt bästa resultat är 5 rätt av 6 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 200 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 4 rätt.

Fel på den med bilstolen, men jag läste att någon annan också tyckt att den var lite missledande

• Lillsnufflan

5 rätt. Missade förkylningsdagarna. Själv tycker jag det känns som om antalet närmar sig 300 men jag förstod ju att det var fel...

• Kimona

Wohoo är inte ens förälder och fick 4 rätt av 6. Svarade fel på de två sista

• festia

Helvete också, jag VET att man alltid ska ta det första alternativet som man valt, men ändå blev jag osäker och bytte till klämskador på vanligaste olyckorna i hemmet.

Så, hade jag tagit första alternativet hade jag haft alla rätt. Jag hatar att ha ett fel

• babyonboard1

4 av 6 rätt.. fel på förkylningsdagarna tog 40 det skulle ju vart 50:) å tog brännskador istället för fallskador:)

men jag tycker jag är den bästa mamman till min dotter iaf:):):):)  haha kram

• Mevea

5/6, hade fel på antalet förkylningsdagar.

• Zixi
    festia skrev 2011-05-23 01:40:25 följande:
    Helvete också, jag VET att man alltid ska ta det första alternativet som man valt, men ändå blev jag osäker och bytte till klämskador på vanligaste olyckorna i hemmet.

Så, hade jag tagit första alternativet hade jag haft alla rätt. Jag hatar att ha ett fel
    Fast då hade jag bara fått 5 rätt Jag bytte från klämskada till fallskada när jag funderat på saken.
    2010-07-20 3040/50
  • festia
    Zixi skrev 2011-06-02 14:49:47 följande:
    Fast då hade jag bara fått 5 rätt Jag bytte från klämskada till fallskada när jag funderat på saken.
    Ja se där!

På mig stämmer det nästan alltid, men likförbannat ändrar jag ÄNDÅ alternativ. När jag gick i skolan hade vi stavningstest och jag fick hjärnsläpp på ordet bränt. Jag ändrade flera gånger och tillslut lämnade jag in svaren... brännt skrev jag. På en gång när jag kom utanför klassrummet insåg jag att jag hade skrivit fel. Jag hade ett fel. ETT fel av 50! Det grämer mig än idag Skrikandes
  • festia
    festia skrev 2011-06-04 02:16:31 följande:
    Ja se där!

På mig stämmer det nästan alltid, men likförbannat ändrar jag ÄNDÅ alternativ. När jag gick i skolan hade vi stavningstest och jag fick hjärnsläpp på ordet bränt. Jag ändrade flera gånger och tillslut lämnade jag in svaren... brännt skrev jag. På en gång när jag kom utanför klassrummet insåg jag att jag hade skrivit fel. Jag hade ett fel. ETT fel av 50! Det grämer mig än idag Skrikandes
    Jag märker att jag skriver som en kratta också, tror att det är dags att gå och sova snart
Svar på tråden IQ quiz i föräldraskap! Nu koras den mest kunniga föräldern!