• kardin

Tokkär

Hej
    jag har en problem som tar mycket tid och energi ochjag skulle välja att ni hjälper mig om ni kan,
    jag vet inte om det är rätt  furom och rätt tråd men om det är inte det äre bara att säga eller byta tråd!

Jag är kär, Jag är tokkär i en kvinna som jobbar på min skola  hon är35 kankse och jobbar som persional!
    Jag är 22 och har varit med många jämåriga tjejer men inte äldre kvinor och jag vet verkligen inte va jag ska göra för att hon är så speciellt för mig.

Jag dör nästan när jag ser henne på skolan, mitt hjärta explodera  varije gång jag ser henne och det gör skit ont när jag håller det hemligt!

Jag har sagt till några kompisar att jag är kär i en tjej men inte vem eller hur gammal hon är!
    Jag kan hennes facebook men vill inte skriva når där eller adda henne för att jag känner mig som fegis utan jag vill prata med henne face2face och berätta det för henne  men jag inte hur?

jag ska träffa henne på onsdag ängoende andra saker som gäller skolan, ska jag berätta för henne där eller vad ska jag göra?

Snälla hjälp mig!

kärlek, äldre
  • Svar på tråden Tokkär
  • sexologen

Hej!

Kärlek kan göra ont och vara komplicerad. Det råd jag kan ge dig är att följa ditt hjärta och låta dina känslor styra. Vad mer kan du göra? Det faktum att hon är din lärare och du hennes elev kan försvåra omständigheterna, men hindrar dig inte från att berätta hur du känner.

Hälsningar
    Sara

• kardin

men ska jag berätta för henne via facebook för  hon har ju facebook men jag har inte henne som vän eller ska jag till hennes arbetsplats och berätta IRL?

Jag är modig att säga det rak ut till henne på hennes arbetsplats men är osäker om hon vill höra det där?
    jag vill inte att hon ska känna sig obekväm !

• sexologen

Hej!

Berätta för henne IRL och ta ett tillfälle som du känner kan passa.
    Lycka till!

Svar på tråden Tokkär