• Anonym (orolig)

Min kompis ligger med sin sons bästa kompis:/

Min kompis är 44år och har en son på 21 år..hon ringde till mig för några helger sen och berätta att hennes som med utländsk härkomst flirtar med henne..Jag sa genast att det är helt fel att det är perverst om hon skulle träffa han..helgen efter det så träffas dom i smyg och har sex..killen är 22 år och är en mini gangster som äter subb och massa piller som åker in och ut i fängelset. Mår dåligt av detta för min kompis är en jätte bra tjej igentligen..Hon verkar ha  kommit i nån kris..Har frågat om hon hamnat i kris men hon blir smått sur och säger att det är ju skönt att knulla ibland..Vad tycker ni om allt??????

• Svar på tråden Min kompis ligger med sin sons bästa kompis:/
  • Anonym (Äckelkärring)

Tycker det låter vidrigt! Men vi alla gör ju olika val här i livet, ibland bra och ibland mindre bra! 

Undrar vad hennes son säger den dagen han får reda på det.. Han kanske high-five'ar sin kompis?!

• Anonym (orolig)

Nej jag tror han kommer bli jätte ledsen..det är ju det oxå..

• Anonym (Äckelkärring)

Ja, jag skulle snarare tro detsamma som du! 

Min kompis låg med min bror en gång, å det e ju ändå inte så farligt (förutom att min bror var i ett förhållande då), men jag blev sjukt besviken på min kompis! Hade min mamma legat med nån kompis tilll mig hade jag blivit vansinnig, känt mig äcklad å besviken! 

• Anonym (orolig)

Ja jag håller med..har ju försökt prata med henne..ringde henne nyss och han var på väg dit igen..mår riktigt illa av det här..känns så smutsigt att  en 44åring håller på med han..hon skryter hur bra han är i sängen och  så..helt onormalt i min värld..tycker bara allt blir perverst..hon kommer ju ändå bli sårad på slutet..tjejerna i hans ålder är ju jätte fina...det här är nog bara lite spännande för hans del..inge långvarigt hoppas jag,

• Lollo36
    Anonym (orolig) skrev 2011-05-15 17:10:19 följande:
    Ja jag håller med..har ju försökt prata med henne..ringde henne nyss och han var på väg dit igen..mår riktigt illa av det här..känns så smutsigt att  en 44åring håller på med han..hon skryter hur bra han är i sängen och  så..helt onormalt i min värld..tycker bara allt blir perverst..hon kommer ju ändå bli sårad på slutet..tjejerna i hans ålder är ju jätte fina...det här är nog bara lite spännande för hans del..inge långvarigt hoppas jag,
    Men tror du verkligen att det är något annat än sex för hennes del? Om jag var 44 och låg med en 22-åring hade jag aldrig någonsin väntat mig att det skulle bli något mer av det.

Varför smutsigt? Bortsett från att det är sonens kompis då, det känns ju sådär...
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Anonym (orolig)

Hon har ju fått känslor för han..hon säger detsjälv oxå..hon försökte bara ha sex men blev mer..hon

• annawestergren
    Anonym (orolig) skrev 2011-05-15 17:45:33 följande:
    Hon har ju fått känslor för han..hon säger detsjälv oxå..hon försökte bara ha sex men blev mer..hon
    Fy fan - inte bara för att det är sonens kompis men att det är ett sånt jävla ägg också!

Men alla gör sina egna misstag - du kan bara finnas där när hon kommer på det! 
  • enmänniska
    Anonym (orolig) skrev 2011-05-15 17:10:19 följande:

En kvinna på 44 som har en eskapad med en kille på 22 (inte 13)!! Vad är det för perverst med det? Visst kan hon bli sårad (det kan alla oavsett ålder) men antagligen så är båda överens om att det bara handlar om sex. Och visst är tjejerna i hans egen ålder väldigt fina ibland, inte alla, och definitivt inte den sorten som vill vara ihop med en minigangster som åker ut och in på fängelset. Du och denna kompis verkar ha helt olika värderingar. Du har väl andra kompisar du kan fokusera på!

• Anonym

Jag hade varit mer orolig för att kompisens son umgick med en liten gagster som tar piller och sånt och åker ut och in i fängelset....

• annawestergren
    Anonym skrev 2011-05-15 17:50:14 följande:
    Jag hade varit mer orolig för att kompisens son umgick med en liten gagster som tar piller och sånt och åker ut och in i fängelset....
  • MrsAssault

Det där är vanligare än man tror, kanske inte att folk ligger med sina barns kompisar, det är bara äckligt. Men att killar i 20 årsåldern vill knulla 40+

• Lollo36
    Just precis!
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Sötnöten
  • zygoma girl

Tja, jag är 40 och hade jag chans att få ligga med en 22-åring så skulle jag passa på! (Hoppas inte maken läser det här! )

Hade han varit 18 hade det varit värre - 18åringar är väldigt ofärdiga som människor men en 22-åring måste kunna ta ansvar för sina egna beslut. Liksom 44-åringen. Sedan var det inte det smartaste valet att välja just sonens kompis, det håller jag med om.

Om hon blir kär och det inte leder någon vart så kan hon säkert hantera det, om inte annat är det dags att lära sig hantera motgångar i hennes ålder.

Men du behöver ju inte heja på om du inte gillar det hon gör. Säg du till henne att du inte uppskattar det och vill höra mer om det om det känns bättre men moralisera inte så mycket.

• Anonym (bärtilsdotter)

Jag har läst/hört om tillfällen med söners kompisar, så alldeles sällsynt är det nog inte.  Heller inte ovanligt att kvinnor attraheras utav "badboys". Spänning i ett annars tråkigt liv, het och underbar sex o.dyl.  Finns fler anlänningar, men att få känslor är inte alls bra.

• Miss Sunny
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2026-04-23 00:06:03 följande:

Jag har läst/hört om tillfällen med söners kompisar, så alldeles sällsynt är det nog inte.  Heller inte ovanligt att kvinnor attraheras utav "badboys". Spänning i ett annars tråkigt liv, het och underbar sex o.dyl.  Finns fler anlänningar, men att få känslor är inte alls bra.

Ja sånt händer. Ovanligt och sällsynt, men de som tror att sånt aldrig förekommer, är nog lite naiva. Också styvson/styvmamma vet jag av tillfällen.
Svar på tråden Min kompis ligger med sin sons bästa kompis:/