Jag vill bara ha hans k... hård igen...
Är sambo med en man sen 9 år tillbaka. Vi har 2 underbara barn tillsammans. För snart 2 år sedan fick min sambo diagnosen diabetes och hans penis har reagerat den med tydligen. han får den inte hård.
Ibland vid tillräckligt mycket stimulering kan den bli halvhård, men då måste han hålla i roten annars blir den som en slak hotdog.
Han säger själv att den är hård men han måste glömt hur det var att vara riktigt hård.
Jag har med allt detta tappat sexuell lust till han. Jag har inte ens velat att han tar på mig, jag känner ingen attraktion längre till honom.
Ja vi har pratat om detta med att penisen inte blir hård och vi har provat allt möjligt.
Sen kommer han och säger att han måste vara riktigt kåt och stimulerad för att den skall bli tillräckligt hård, men det stämmer inte, den blir ju bara halvhård.
Låg precis och tittade på en porrsnutt och kom på 2 röda sekunder, jag blev så upphetsad av de muskulusa karlarna med deras stånd och sen skämdes jag och så började jag gråta.
en gång i tiden hade jag och min sambo sådant sex. Han kunde ta mig mot väggen, ute i skogen , snabbisar i bilen och alltid stenhård bara av att röra över hans byxa....
Jag orkar inte detta sexlösa förhållandet mera. Jag älskar honom men jag vill också ha samlag, jag är en väldigt sexuell person av mig i grund och botten och inga dildosar i världen hjälper.
Jag vill ha min mans k-k tillbaka.....men jag har insett att det aldrig kommer bli av. Jag står i ett dilemma.....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-04 15:31
Fan vad jag kan bli irriterad på min sambo!
Förrut idag drog han ner byxorna och sa att han var kåt, samtidigt som han runkade och höll i roten. Jag sa då "men du är ju inte hård". Då säger han "ser inte detta ut som en hård kuk?!" Jag sa då "nej den e halvhård, klart den ser hård ut om du håller i roten". han tog då på sig byxorna och gick ut ur rummet.
Sen ville jag att vi skulle hitta på något med barnen.
Han snurrar då runt med bilen knäpptyst, i en timme och sen bara hem. Jag sa då vid parkeringen "ursäkta men jag går hem så länge, måste kissa". han sa då "ta med dig *namnet på våran 3-åring*". "nej jag måste skynda mig".
Så säger han til barnen "nej fy fan, hoppa in i bilen igen så åker vi".
Han har alltså lagt all skuld på mig i detta!!!!!!
Medans han var tyst i bilen så var jag minst lika tyst, tyckte bara det kändes jobbigt att vara i samma bil som han då han beter sig så här.
Vad har jag gjort för fel i allt detta!? jag var ärlig!