Någon som har testat Linas matkasse? Eller annan matkasse?
Vi funderar på att prova på hemlevererad matkasse, lutar mot Linas matkasse. Någon som har provat? Nöjda?
Vi funderar på att prova på hemlevererad matkasse, lutar mot Linas matkasse. Någon som har provat? Nöjda?
Linas matkasse är jättebra tycker vi!
Aha. Vad är det som får dig att luta mot Linas matkasse? *nyfiken i en strut* Själv lutar jag mer åt Middagsfrid men har verkligen inte bestämt mig.
Haha! För att det verkar vara mycket grönsaker, för att hon som är ansvarig anstränger sig för att hitta produkter som är så fria från tillsatser som möjligt och för att jag smakat mat som är lagad från deras recept. Sen vet jag att Linas matkasse bara kan leverera udda veckor här där jag bor och eftersom mina barn är hos sin pappa just udda helger så passar det inte så bra. Jag vill ju ha maten de veckor barnen är här som mest.
Jag har Linas matkasse och är nöjd. Har haft den i tre månader. Vi är en familj på två vuxna och en snart 4-åring. Det blir mat över som jag tar med mig som en matlåda. Goda och varierande recept.
vi har inte varit nöjd med linas, gillade inte rätterna speciellt o fick mycket varor med kort datum som hann gå ut innan veckan var slut (alltså inte fisken då som har kort)
rekomenderar istället tastelines, den var vi supernöjd med även om de var ltie dyrare, men de kändes som de var mer rejäla råvaror till den.
vi har inte varit nöjd med linas, gillade inte rätterna speciellt o fick mycket varor med kort datum som hann gå ut innan veckan var slut (alltså inte fisken då som har kort)
rekomenderar istället tastelines, den var vi supernöjd med även om de var ltie dyrare, men de kändes som de var mer rejäla råvaror till den.
Enligt jämförelsen nedan har Middagsfrid högre andel ekologiska råvaror än Linas matkasse, vilket kanske spelar roll om man har småbarn. Hos middagsfrid kan man dessutom välja att ha antingen 3- eller 5-dagarskasse.
www.jämför.net/Matkasse-med-hemleverans
Vi har provat Linas matkasse och CityGross matkasse. Vi var väldigt nöjda med den förstnämnda och väldigt missnöjda med den sistnämnda.
vill tipsa alla om denna sida www.middagskassen.se som listar alla matkassar, så kan man beställa alla en efter en till prova på pris! tips!
Vi jämförde alla matkassarna på Matkassevalet.se och valde till slut mellan Linas och CityGross Vi valde själv City Gross klassiska och är supernöjda hittills.
/P