Lillafinajag skrev 2011-06-06 16:35:47 följande:
Birdie: det var tidigt! På gott å ont? Önskade du inte ibland att h*n inte kröp? Mest för att det brukar vara lite lugnare innan menar jag.
Ja alltså lillen var skit tidig med allt, börjde gå redan vid 8 månader, försökte redan vid 7 månader men me då försökte jag stoppa det. Aldeles för tidigt för de små benen.
Det positiva var väl att vi aldrig hamna i ett sånt läge där lillen vill så mycket men kan inte, tänker då på att träna på att krypa, gå osv. Det är ju jätte frustrerande för de små. Men här kom det bara över en natt så vi slapp ju det. å andra sidan hade ju jag ställt in mig på en liten som förmodligen inte skulle börja krypa föräns runt 7 månader, det normala dvs. Så den här första tiden är de mest bara ligger och jollrar hade inte vi, utan det var att springa efter lillen non stopp och ha koll.
Så det har ju varit både positibt och negativt, jag har ju aldrig fått uppleva det här typiska att de ligger på golvet och jollrar och leker, här sa det bara pang och så var det fullt ös