• Anonym (Orolig)

Frugan har problem med attraktion

I 2 månader ungefär har frugan kännt en konstig känsla, hon har i allmänhet inte triggats igång av män som hon brukar. Tex om hon ser en snygg kille med muskler så har hon inte brytt sig, bör skriva på en gång att hon har inga känslor för kvinnor och är inte bi,- eller homo.
     Hon känner också lite så med atraktionen för mig, hon älskar mig mer över allt annat och vi har fortfarande i bra sexliv annars. Men hon känner en störning och vet inte vad det är.

Hon har mått dåligt under en längre tid pga av många andra problem och gör det fortfarande, dessa problem är tex ekonomiska-, familje,- och arbetslös problem. Jag har även mått dåligt och haft lite tvångstankar vilket lett till att hon har mått dåligt av det. Eftersom hon tycker att det kan vara skönt att vara själv för att komma från allt, saknar hon mig både och.

Vi har som sagt haft väldigt mycket motgångar eftersom vi har planerat barn och hus, men det har blivit mycket förhinder.

Är det så att detta orsakas av att hon har mått dåligt under en längre tid och att sexdriften/attraktionen påverkas av det?

Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Frugan har problem med attraktion
  • Emmi27

Japp, låter helt naturligt. Både jag och min sambo har varit där och han håller väl typ på att komma ur det nu. Haft en massa jobbiga motgångar och han stängdes av totalt och sexlusten flög sin kos. Mitt tips är att låta det ta tid, att inte försöka hetsa eller stressa fram något utan bara tänka på att ni båda ska må bra.

Svar på tråden Frugan har problem med attraktion