Har ni provat nya tunnare libero?
Har ni provat nya tunnare libero? Vad tycker ni om dom ?
Jag har inte provat dom än, men jag är orolig för att dom ska ha blivit sämre och bli som pampers....
Har ni provat nya tunnare libero? Vad tycker ni om dom ?
Jag har inte provat dom än, men jag är orolig för att dom ska ha blivit sämre och bli som pampers....
Jag tycker inte om dom så mycke.. Men så kommer vår son att sluta med blöjor nu i sommar om det går..
Jag har provat dom och tyckte om den gammla blöjan bättre. Den är ju ok men inte lika mjuk och lite prassligare. Inte för att det är jättestor skillnad så men jag tycker inte det var till det possitiva! :/
Har använt ett halvt paket nu och tycker dom är likvärdiga de gamla trots att jag var skeptisk från början.
Jag har dom till sonen nu! Om det är dom action du menar :) dom är super, mina favoriter hittills. Och tycker inte dom liknar pampers alls, här har pampers inte funkat alls
Tycker dom är lika bra som innan. Inte alls som pampers även fast de liknar dom nu. (gillar inte pampers)
Funkar precis lika bra som de gamla! :)
Tycker att dom blev som pampers, jag gillar båda!
Tycker att dom är lika som dom gamla, var lite skeptiskt, men blev glatt överraskad!
Jag tycker också de funkar precis lika bra som de gamla och det är ju inte fel att de är tunnare, speciellt inte nu när det örjar bli varmt!
Funkar perfekt för mina tvillingar :)
Tycker att de är kanon. Inte så tjocka o klumpiga som de gamla. :) Håller lika tätt.. Iaf på vår son som kissar otroliga mängder nattetid! :)
Tycker de är värdelösa. Sonen är genomblöt nästan varje natt efter att de kom och på dagarna får vi byta betydligt oftare än med de gamla, blir med stor sannolikhet byte av märke men till vilket vette katten.
Ibland rinner det över här med, men det är kanske 1 på 10 blöjor. Kan faktiskt lika gärna varit någon som satt på blöjan lite fel :P
Har inte hunnit prova. Men för er som har up
Jätte bra är dom!
Up and go så är coops egna "byxblöjor" minst lika bra som liberos "gamla". Nu har tvååringen slutat med blöjor men lillo har stlk 2 o är 5 veckor. Har de också gjorts om? Gillar inte pampers degiga geleiga blöjor. Trots att de var/är mjukare än liberos "gamla".
Va skeptist från början men tycker att de fungerar lika bra som de gamla om inte bättre då det är mycket lättare för barnen att röra sig... ^^
Vi hade pampers förut för jag tyckte liberos blöjor va så hårda, men nu med de nya tänker jag inte gå tillbaka till pampers. Älskar verkligen de nya libero!! Funkar jättebra på våran grabb.