• Familjeliivsfinastenick

Det bästa egoquizet.

0 rätt  Du är tyvär bortom all räddning.

1-4 rätt. Du är ny på fl eller så hånger du bara i trista Ortstrådar, kolla min flytning eller baka tårttråden.
    Misströsta ej det finns hopp men du måste jobba lite på det!

5-7 Du är en sann  fl:are och läser lite då och då  i sandlådan eller så är du en fristapo som lider av ofrivillig sexuellwraithism.

8-10 L.O.L..I.L.LA eller min nya bästa kompis! *PöZzAz*

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Det bästa egoquizet.
    Lady Namárië skrev 2011-05-23 21:10:27 följande:
    Men de är ju inte ärkefiender/bästisar/bröder som är ute efter samma brudar. Dessutom vet jag inte riktigt om det är i några önskedrömmar som Khal Drogos rumpa figurerar, direkt.
    Nej dom funkar väl inte i den röda tråden du hade det är sant. Men Khal Drogos rumpaction finns nog i många mångas drömmar. *övertygad*  Nu är ju jag lite av en Stargate Atlantis nörd men inte är det väl så att min syn på honom är färgad av Momoas roll från den serien. Khal Drogo är väl en riktig önskedröm kan man tycka annat?
    Han är gudomligt het! Så är det!
  • MiScHoOo

hmmm,,, vet inte vad jag ska säga..... hade 6 rätt. har sett dig lite här och där men inte lagt dig i minnet...

• M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-23 21:14:50 följande:
    Nej dom funkar väl inte i den röda tråden du hade det är sant. Men Khal Drogos rumpaction finns nog i många mångas drömmar. *övertygad*  Nu är ju jag lite av en Stargate Atlantis nörd men inte är det väl så att min syn på honom är färgad av Momoas roll från den serien. Khal Drogo är väl en riktig önskedröm kan man tycka annat?
    Jag längtar tills jag kan se den med. Dröjer nog inte länge...
    Tack för tipset!

Du störnicket, om du råkar komma på nån mer serie som du gillar får du gärna tipsa mig!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Lady Namárië
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-23 21:14:50 följande:
    Nja, skall det vara rumpa föredrar jag nog www.lovingtruebloodindallas.com/2010/05/gratuitous-naked-butt-photo-alexander.html
    So say we all
    Lady Namárië skrev 2011-05-24 18:54:27 följande:
    Nja, skall det vara rumpa föredrar jag nog www.lovingtruebloodindallas.com/2010/05/gratu...
    Han är sannerligen en prydnad för moder Svea.

Det är värt att försöka se vad som döljer sig i denna länk.

www.google.se/imgres&imgrefurl=ohnotheydidnt.livejournal.com/37528687.html&usg=__3I3UoueUNyMRNYZ-HLHy3blknaQ=&h=254&w=258&sz=4782&hl=sv&start=0&sig2=MrykZTV_2T-d5yTi0oNwDA&zoom=1&tbnid=gjNhUQNUvVZcYM:&tbnh=124&tbnw=126&ei=XebbTdL5AoL0-gaTn_ypDw&prev=/search%3Fq%3Dalexander%2Bskarsg%25C3%25A5rd%2Bnude%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26biw%3D1366%26bih%3D578%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=428&sqi=2&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:9,s:0&tx=100&ty=49
    M C skrev 2011-05-24 17:38:12 följande:
    Tack för tipset!

Du störnicket, om du råkar komma på nån mer serie som du gillar får du gärna tipsa mig!
    Aj aj kapten!
    Spartacus var väl för blodigt för dig? Annars så finns ju nu Gods of the arena som är riktigt braännu porrigare men bra.

• M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-24 19:17:53 följande:
    Han är sannerligen en prydnad för moder Svea.

Det är värt att försöka se vad som döljer sig i denna länk.

*länk*
    M C skrev 2011-05-24 17:38:12 följande:
    Tack för tipset!

Aj aj kapten!
    Spartacus var väl för blodigt för dig? Annars så finns ju nu Gods of the arena som är riktigt braännu porrigare men bra.

Ja, på tok för blodigt. Men är inte GotA början på blood and sand?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    M C skrev 2011-05-24 21:46:26 följande:
    Ja, på tok för blodigt. Men är inte GotA början på blood and sand?
    Jepp det är en prequel.
  • Inima

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 61 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

• M C

Nu har jag sett lite rumpa - OMG vilken rumpa! *slurp*

• Lady Namárië
    M C skrev 2011-05-25 20:32:58 följande:
    Talar vi om rumpan med hästsvansen eller den svenska rumpan?
    So say we all
    Inima skrev 2011-05-25 20:14:28 följande:

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 61 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Min nya bästa kompis!Äpple
    Momoa?
  • Inima
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-25 23:08:09 följande:
    Min nya bästa kompis!Äpple
    yeah! Hjärta
Svar på tråden Det bästa egoquizet.