JA detär nogrätt många som känner såhär någon gång.
Jag skulle försöka närma mig mer med beröring och sluta jaga orgasmer.
Upptäcka varandra på nytt och bli bekväma med sexet.
Ni måste börja om lite från början och inte ställa krav- men hitta viljan att vara nyfikna och vilja tillfredställa varandra! :)
Tex så får nog din kilel lov att försöka få dig att komma- men detta måste du hjälpa honom med! Det gör man inte genom pinsam orgasmjakt. Nej, detta gör man genom att först tala om det lite, vad gillar du, var brukar du komma av? Känner ud dig själv och vet vad som ger dig orgasmer ts?
Beskriv det isf, kanske onanera tillsammans med honom.. Ibland kan restriktiva regler tända gnistan och nyfikenheten. Tex att ni bara onanerar ihop- inget "sex" bara onani där ni på sin höjd får hjälpa till att smeka varandra.
Tror detta handlar lite om bristande självförtroende i sexbiten- och den måste stärkas!
Kommer killen för fort? Då får ni arbeta mer med förspel! En snabbis ibland, men du ska också få komma någon gång i veckan!! :)
Förspel och öva på stoptekniken tillsammans. Sex är något man gör ihop, inte på varsit håll. Jag blir frustrerad då min kille bestämt dig för att nu ska han minsan gemig en orgasm- och nöter på i en timme och jag har lessnat och accepteratt för länge sen att orgasmen uteblev denna gång ;)
Man måste kommunicera med varandra. KRamas, kyss, undersök varandra på nytt och lägg alla krav bakom er. Kräv aldrig sex, ha det då båda känner för detta- och för att det ska fungera krävs det att mannen i fråga även respekterar dig och VILL få dig att njuta.
Mött så många män som vill få mig att njuta men inte lyckas med "sin grej" och då istället bara ger upp helt och försöker inte alls,de bara kör sitt eget race.
Jämställt sex är vadå?
Jag är feminist men älskar att bli dominerad, dragen i håret, nedtryckt med ansiktet i framstupa läget mot madrassen medan mannen ja.... Tar mig som en bitch. Är min kille en ojämnställd kvinnoförnedrande människa då? Nej, knappast. Han tar mig ju precis så som jag älskar.
Varit med killar som knappt kunnat ha sex med mig utan att känna skam eller att de "Våldtar" mig, och då talar vi vanlig, normal missionär. Detta är ju löjligt, prata med honom om detta! :) Förklara och intyga honom om att sexet mellan er, sker mellan er på lika vilkor. Ni måste uppenbart utforska varandras sexuella intresse och gränser!