• Solfrid80

Norsk 2 barnsmamma på besøk

Hei :)

Jeg heter Solfrid, bor øst i Norge sammen med min mann og våre 2 sønner på 19 måneder, og snart 4 år.

Registrerte meg her fordi jeg er har Googlet, lest på all verdens turistsider på nettet, Googlet enda mer.. Og jeg får ikke svar på det jeg lurer på.

Om 14 dager reiser vi(mor,far, og 2 barn) til Gøteborg. Vi er ikke kjent i byen, og har aldri vært i en så stor by som foreldre.

Jeg lurer på om det er noen som kan anbefale et sted å spise i Gøteborg? Barnevennlig, plass til barnevogn.. God mat, ok pris..

Og er "PADDAN" underholdende nok for en gutt på snart 4 år? Eller er det bare en "turistfelle"?

Tar også gjerne i mot andre tips og råd om hva man kan gjør med små barn i Gøteborg.

Vennlig hilsen meg :)

• Svar på tråden Norsk 2 barnsmamma på besøk
  • Singapore Sling
    Solfrid80 skrev 2011-05-24 19:07:44 följande:

Hei :)

Jeg heter Solfrid, bor øst i Norge sammen med min mann og våre 2 sønner på 19 måneder, og snart 4 år.

Registrerte meg her fordi jeg er har Googlet, lest på all verdens turistsider på nettet, Googlet enda mer.. Og jeg får ikke svar på det jeg lurer på.

Om 14 dager reiser vi(mor,far, og 2 barn) til Gøteborg. Vi er ikke kjent i byen, og har aldri vært i en så stor by som foreldre.

Jeg lurer på om det er noen som kan anbefale et sted å spise i Gøteborg? Barnevennlig, plass til barnevogn.. God mat, ok pris..

Og er "PADDAN" underholdende nok for en gutt på snart 4 år? Eller er det bare en "turistfelle"?

Tar også gjerne i mot andre tips og råd om hva man kan gjør med små barn i Gøteborg.

Vennlig hilsen meg :)

Murveln i Nordstan.
  • Solfrid80
    Singapore Sling skrev 2011-05-24 19:16:41 följande:
    Murveln i Nordstan.
    Googlet det også jeg.. Ikke mye positivt om stedet, men.. Takk for tips
  • tekoppen

Inte Murveln. Min erfarenhet är att det endast är fulla människor där. 

Om ni ska till Liseberg rekomenderar jag faktiskt Järnvägsresturangen. Alltid god mat, prisvänligt och trevligt. Vi har 4 barn som vi går dit med när vi är där.

Även Jensens Böfhus är att rekomendera. Har aldrig varit i Göteborg och ätit. Men också barnvänligt och god mat. Brukar säga att det är ett lite bättre snabbmatställe eftersom man ändå kan få "riktig mat" och inte bara hamburgare.

Paddan kan vara roligt för en fyraåring. Det känns som det kan bära eller brista. Annars finns det fina museer - Sjöfartsmuseet, Naturhistoriska museet bland annat.

Sedan finns Universeum. Alltid lika kul för barnen.

Hoppas ni får det trevligt.

Svar på tråden Norsk 2 barnsmamma på besøk