Ojoj vad stökigt det förra inlägget blev. Postar igen med mina svar i FETSTIL SAMT UNDERSTRUKET:
Jag tänkte nog inte alls! ;) Nä men jag tänkte på din klänning. Fasat nu när jag tänker efter så matchades min mans slips OCH tärnans klänning med min brudbukett...
Queenzie Lila slipps och skjorta i olika nyanser tycker jag skulle vara snyggt.
Joo, lila slipps har jag också varit inne på faktiskt. .. men är fortfarande så osäker..
Ja det har du rätt i, har diskuterat saken med mannen nu och vi båda har kommit överens om att det nog blir finast med en vit skjorta. Nu är det alltså bara slipsen kvar.
Eller förresten.... Tror ni det blir finare med en hel-vit eller kanske något mer gräddvit eller gråvit skjorta?
Jag tycker att en vit skjorta och en röd slips+näsduk skulle bli väldigt snyggt och matcha din brudbukett.
Jag gifter mig också om några veckor och vi har lite panik över väst och plastrong till sambon nu. Han har en mörkgrå kostym och vit skjorta, vill ha silvergrå väst och mörklila plastrong. Hittar inget i exakt rätt färg men nu har jag hittat en plastrong som känns ok iaf. Blir den på bilden.Hoppas vi kan hitta en väst nästa helg.
Lycka till med att hitta det som känns rätt för er och ha ett underbart bröllop!
det där såg ju ganska snyggt ut men jag tror min man vill ha en något mer dämpad färg, någon lite mindre "lysande"...aahh ja visst är det stressigt! Jag har redan haft mina kläder klara i evigheter (det är nästan så att jag redan som 5-åring började planera hur min bröllopsklänning skulle se ut) medan mannen ännu inte har någon aning än fastän bbröllopet är om mindre än en månad!!! Typiskt karlar!!!