• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Är det en Kentlåt?
  • SilverEmma

2 av 5! Som väntat då jag chansade hejvilt och inte skulle lyssna på Kent om jag så fick betalt. (eller jo...för pengar kan jag Kent-hora lite)

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Snooze

5 av 5!!!  Förstås....här kan man sin Kent, underbara Kent
    Och jag skulle inte ens överväga att sluta lyssna på dom mot betalning

• Perly

3 av 5... skäms... man ska inte kunna det, måste börja om min "kent avgiftning" nu...

daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • LJF

5 av 5, borde vara helt omöjligt då jag gissade rakt igenom fast det var ju 50/50 på varje fråga

• Anova

Okej, 5 av 5.. Vill inte påstå att jag är ett Kentfan, men så svårt var det inte (dock lite lurig, tänker på låten från Hagnesta Hill).. Jag gillade Kent på 90-talet, kanske har jag vuxit ifrån musiken?

• Boothwalker

4 av 5. Men jag trodde jag hade rätt på fråga två. Men jag kanske minns fel. Inte lyssnat på ett par år nu... =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • 82an

Bootwalker: Du har antagligen rätt på allt utom på en bokstav;)) kolla vad låten heter...

• Boothwalker
    82an skrev 2011-05-25 22:06:50 följande:
    Bootwalker: Du har antagligen rätt på allt utom på en bokstav;)) kolla vad låten heter...
    Jo jag kom på det själv när jag tänkt efter lite. Det lät liksom bekant i bakhuvudet liksom =)
    ♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • mjuik

Jag hade nog skämts om jag inte haft alla rätt på det här.
    Har alla skivor och sett hur många konserter som helst.

• principessan

Fast vintervila är väl inte en kentlåt utan en havsänglarlåt...?

• 82an

Mja från början men vintervila ligger även som Bsida till dom andra. Det är två versioner med samma text...

• kenttjej

Alla rätt. Hade gömt mig under en sten och vägrat komma ut nånsin igen om jag hade svarat fel på någon fråga Solig

Svar på tråden Är det en Kentlåt?