• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2011-09-04 14:57:37 följande:
    När är det igen som jorden ska gå under igen?
    21 oktober.... om jag inte minns fel....
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2011-09-04 15:17:15 följande:
    OMG!!! Förvånad

Och jag har betalat klart våran partykryssning och allt redan, och vi ska åka den 29 oktober ....
  • Raggarbruden
    cajsasmamma skrev 2011-09-04 18:04:03 följande:
    OMG!!! Förvånad

Och jag har betalat klart våran partykryssning och allt redan, och vi ska åka den 29 oktober ....
    men ni kommer iväg
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • cajsasmamma
    Raggarbruden skrev 2011-09-04 18:08:29 följande:
    men ni kommer iväg
    det är inte säkert.. tänk om den där snubben har rätt och jorden går under
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-04 15:17:15 följande:
    Börjar närma oss döden igen då

Hur känner alla inför detta fasansfulla fenomen?
    I have a criminal mind...
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 20:53:02 följande:
    Börjar närma oss döden igen då

Hur känner alla inför detta fasansfulla fenomen?
    Och nu var jag med, typ ett helt år sen. hahahhahahahha kanske skall den gå under i år också?
    I have a criminal mind...
  • cajsasmamma
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 20:54:12 följande:
    Och nu var jag med, typ ett helt år sen. hahahhahahahha kanske skall den gå under i år också?
    Ja men det stämmer väl  
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-10-08 21:01:57 följande:
    21 december 2012 ska jorden gå under tydligen om ska lyssna på dom som tror på mayakulturens-kalender

www.sourze.se/21_december_2012_ska_jorden_g%C...
    Skit jag som redan köpt några julklappar. Bör jag sälja dom på tradera då eller?
    I'm not saying you're ugly, I'm just saying you're like 50 tequilas away from my type.
  • cajsasmamma
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 21:06:28 följande:
    Skit jag som redan köpt några julklappar. Bör jag sälja dom på tradera då eller?
    Sälj på tradera och köp glass för pengarna!

Alltså nu fick jag beslutsångest, jag bruka köpa julklapparna under oktobermånad, men ska jag vänta nu tills efter ska jag nu vänta tills efter 21 och se?
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-10-08 21:09:55 följande:
    Sälj på tradera och köp glass för pengarna!

Alltså nu fick jag beslutsångest, jag bruka köpa julklapparna under oktobermånad, men ska jag vänta nu tills efter ska jag nu vänta tills efter 21 och se?
    Ja vänta och spara inga pengar, bättre ni också äter glass, så kan vi skicka bilder till varandra för att tävla om vem som äter mest och som köpt den största glassen!!!!
    I'm not saying you're ugly, I'm just saying you're like 50 tequilas away from my type.
  • cajsasmamma
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 21:15:32 följande:
    Ja vänta och spara inga pengar, bättre ni också äter glass, så kan vi skicka bilder till varandra för att tävla om vem som äter mest och som köpt den största glassen!!!!
    Det får vi göra, lägger upp bild varje gång äter glass på FB
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-10-08 21:27:09 följande:
    Det får vi göra, lägger upp bild varje gång äter glass på FB
    Deal
  • Frontline
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 21:06:28 följande:
    Du får väl starta en annan tråd "Jag har redan köpt julklappar fråga mig vad du vill"
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • HäckHäxan
    Frontline skrev 2012-10-08 23:09:32 följande:
    Du får väl starta en annan tråd "Jag har redan köpt julklappar fråga mig vad du vill"
    hahahahhahaha

Åhh gud det måste jag göra.... Sjuk mycket såna fråga mig trådar nu för tiden. Skall se om jag kan hitta hur man gör
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011