Hur kan jag släppa en person ?
Vet inte om det är dig jag kan fråga detta men..
jag har ett barn med en kille som varken vill träffa henne eller mig så vi har ingen kontakt alls. bara det att jag tycker det är jobbigt för jag har jättesvårt att släppa honom har nog fortfarande känslor för honom men tror att han verkligen hatar mig då jag valde att behålla min dotter ( vi var stadiga kk i 2 år och blev gravid av ett misstag)
jag vet inte hur jag ska gå vidare ,är svårt när många frågar om honom varför han inte är med i bilden och så vidare så känns som när jag ``glömt´´ honom så påminns jag igen om honom och mina känslor kan liksom inte försvinna men känner att jag har ingen jag kan prata med det om.
jag tror att han såg mig mer som en kompis och ett skönt ligg medans jag verkligen gillade honom starka känslor som kom fram efter att min dotter föddes.
samtidigt kan jag inte förstår att en människa kan ta avståd så då jag födde min dotter 2 månader för tidigt och fick vara själv under sjukhustiden förutom mina underbara familj ,men vilket inte är samma sak samt att personalen på sjukhuset verkade bry sig mer om min dotters pappa och tyckte dt va hemsk att han inte ville träffa henne med de tänkte inte på mig att ja tyckte det varjobbigt att höra dem fråga hela tiden om honom så jag känner att jag aldrig fått chansen att glömma honom och låta mina känslor försvinna vilket har förstört min syn på att dejta då ja inte kan släppa han.