• KaeJ

Ni som kan Göteborg<------se hit!!

Hej!

Har en liten undran! Var i Göteborg kan man hitta butiker med större storlekar, De vanliga kedjorna vet jag ju (Kappahl, Lindex, Hm, Åhlens) men det finns kanske någon eller några butiker som är mer inriktade på detta. Eller andra kedjor med!
    Helst i centrala Göteborg då mormor börjar bli lite skraltig och vill inte gå så jätte långt!

Tacksam för alla tips!!
    KaeJ 

• Svar på tråden Ni som kan Göteborg<------se hit!!
  • Kodia

Cassels finns i Nordstan.
    Indiska tror jag också ska ha större storlekar, men det kanske inte är i mormors smak...

• Sommarlöv

Det finns en jättestor butik ute i Lillhagen som bara säljer stora storlekar, de skulle nog passaa din mormor bra. Jag åker förbi den varje dag till jobbet. Med buss 52  mot Skogome tar man sig lätt dit.

• march

De har en butik i allum som säljer snygga större str..

05,07,10
  • KaeJ

Tack för tipsen ska dit nästa helg så alla tips är välkomna!

• Kodia
    Sommarlöv skrev 2011-05-29 12:14:36 följande:
    Det finns en jättestor butik ute i Lillhagen som bara säljer stora storlekar, de skulle nog passaa din mormor bra. Jag åker förbi den varje dag till jobbet. Med buss 52  mot Skogome tar man sig lätt dit.
    Asico heter den butiken. www.bigsize.se/om-oss
  • KaeJ
    Sommarlöv skrev 2011-05-29 12:14:36 följande:
    Hihi xxxxxxxxl tror det räcker med xxl! :o)
    Fast det är ju bra att det finns till de som behöver det!  
Svar på tråden Ni som kan Göteborg<------se hit!!