• When the Raining Ends

Frågor till en fd manshora?

Hej, jag arbetade i 6-7 som manlig prostituerad under en svår ekonomisk tid. Så nu undrar jag om era frågor om detta? Vad vill ni veta om det? Fråga vad ni vill så får vi se om tråden floppar eller ej. Jag är naturligtvis seriös och inget troll och i svar vill jag inte att troll svarar i tråden heller. Shoot!

• Svar på tråden Frågor till en fd manshora?
  • SofiaEmmy
    La Lola skrev 2011-05-26 13:25:39 följande:
    Va?
    Det var ett skämt
  • LängtarEfterDiig
    When the Raining Ends skrev 2011-05-26 13:26:38 följande:
    6-7 år. Kunderna var allt ifrån småtjejer i 17-18 årsåldern till äldre hemmafruar och en och en annan gammal rik tant.
    Inga män som ringde och ville ha en man?
  • La Lola
    SofiaEmmy skrev 2011-05-26 13:27:47 följande:
    Det var ett skämt
    Ok.

Det är nog hela ts:n (även om det påstås annat) iofs men det tragiska är ju att sånt här faktiskt händer.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Singapore Sling

Man kan altså leva på prostitution utan mannliga kunder?

Mådde du dåligt, som det sägs att alla kvinnliga prostituerade gör?

• SofiaEmmy
    La Lola skrev 2011-05-26 13:28:54 följande:
    Ok.

Det är nog hela ts:n (även om det påstås annat) iofs men det tragiska är ju att sånt här faktiskt händer.
    Klart att det händer men eftersom tråden ligger i sandlådan och inte i känsliga rummet får man väl ändå lägga ihop 1+1 och dra slutsatsen att TS vill ha lite roligt. 
  • When the Raining Ends

Kostnaden varierade faktiskt utifrån vad kunden kunde tänkasbetala. Allt ifrån $50 Per session till $300-500 Per timme så det var väldigt bra betalt

• LängtarEfterDiig

Inga män som du va hos?

• When the Raining Ends

Det fanns naturligtvis män som ville köpa sessioner av mig men jag ville verkligen inte bli köpt av män.

• fisförnäm
    When the Raining Ends skrev 2011-05-26 13:42:20 följande:
    Det fanns naturligtvis män som ville köpa sessioner av mig men jag ville verkligen inte bli köpt av män.
    Hur gjorde du när du hade en kund som såg ut som ett träsktroll (alla kan ju inte varit fagra?)? Körde du den berömda platspåse-varianten?
  • artax
    fisförnäm skrev 2011-05-26 17:59:34 följande:
    Hur gjorde du när du hade en kund som såg ut som ett träsktroll (alla kan ju inte varit fagra?)? Körde du den berömda platspåse-varianten?
    i dubbelbemärkelse ;D haha
  • fisförnäm
    artax skrev 2011-05-26 18:01:45 följande:
    i dubbelbemärkelse ;D haha
    Tja, fast kunden kanske ville se honom?
  • When the Raining Ends

Haha, jag tror inte att jag hade blivit betalad för om jag hade bett dem att skyla ansiktet med en påse! Nej, hygien är viktigare. Kan de inte hålla rent så blir det inget helt enkelt

• TomPetter
    When the Raining Ends skrev 2011-05-26 19:53:57 följande:
    Haha, jag tror inte att jag hade blivit betalad för om jag hade bett dem att skyla ansiktet med en påse! Nej, hygien är viktigare. Kan de inte hålla rent så blir det inget helt enkelt
    Tjenare, 

Mitt namn är Tom och för mig är detta lite av ett långskott..

Jag är radiojournalist, läser näst sista terminen och lägger min examen i maj nästa år. Just nu håller jag på att producera en 30 minuter lång dokumentär. 

Bakgrunden är att idag säljer mååånga fler män än kvinnor sex. -Och som absolut oftast säljer män sex till män. Dokumentären kommer att handla om just detta, bevisa att svenska folkets bild av prostitution inte stämmer..  Och jag vill basera detta på din historia och dina berättelser.

Jag har skapat en tillfällig mailadress, tom.petter@outlook.com och skulle vara otroligt tacksam om du ville skapa en mail och höra av dig.. Självklart kommer allt vara anonymt och jag tillämpar självklart journalistetik -dina upplevelser och dina villkor. 

Jag ställer frågor via mail, du mailar svar och förhoppningsvis kanske du kan vara en del av detta? -Otroligt tacksam för svar!!

/T.  
Svar på tråden Frågor till en fd manshora?