• snutttan

ensamma mammor/deltids mammor i sörmland/strängnäs/Åker

halloj
    jag är en mamma på 27 år som bor i Åkers Styckebruk i sörmland.
    har en son som fyller 3år i september.
    har honom med en man som ja inte lever ihop med längre, utan han har bara varannan
    helg med pojken.
    jag lever med en annan man,som betyder mycket för min son, men saknar andra att kunna umgås med
    som lever i samma eller liknande situation som mig,så undrar nu om det finns fler i närheten av mig,
    strängnäs,eskilstuna,åkers styckebruk, mariefred eller andra ställen i sörmland, som känner sig ensamma
    och liksom jag vill ha andra att prata med,om barn, livet, och allt möjligt. både mammor och pappor är välkomna att
    höra av sig, så kan vi kanske ses och umgås,med eller utan barnen,känske bli vi vänner,kompisar.

• Svar på tråden ensamma mammor/deltids mammor i sörmland/strängnäs/Åker
  • LneaE

Jag är en 23årig mamma som flyttar till Åkers i morgon .Vi flyttade till Sverige från Finland i Januari. Min dotter har gått i förskola i Åkers sedan dess (vi bodde tillfälligt på annan ort). Själv jobbar jag heltid.
    Min man jobbar kväll varannan vecka så då sitter jag antagligen hemma hela kvällarna för jag känner ingen i hela sverige förutom mina kollegor Skäms 

Jag är alltså gift, så jag lever ju inte i liknande situation som dig, men vill gärna lära känna någon. Att prata med någon annan än en vägg oftast (läs mannen) vore väldigt trevligt Flört  

• Nettan 514

Hej!

Jag är 27år och bor i Åker, bor dock med mitt barns pappa... men känner mig ändå ensam. Har inga kompisar kvar....  Har en dotter som fyller 3 i november och min sambo har en son som är snart 7år som bor hos oss nästan hela tiden. Jag pluggar på heltid.. Läser in gymnasiet då jag inte gick nått gymnasie, kommer va klar i december. Vilket dagis går ditt barn på ?

• Nettan 514

min plutt går på raketen.. Trivs du(LneaE) bra i Åker än så länge?

• LneaE

Vi trivs jätte bra, Åkers är ju inte så stort. men helt ok  Skrattande

Vad pysslar ni med på fritiden då? intressen mm. Solig

• LneaE

Vi har ingen nät anslutning än så det kan ta ett tag innan jag svarar. Inte så ofta jag har tillgång till dator nu innan vi fått anslutningen.

• spirituality

Här finns en ensamstående mamma på 29 med två flickor på tre & snart fem år. Jag bor i Strängnäs och skulle tycka det vore kul att lära känna några fler häromkring.

Svar på tråden ensamma mammor/deltids mammor i sörmland/strängnäs/Åker