Belly Bandit - kan man sy på egna kardborreband?
Hejsan!
Jag skulle precis beställa en BellyBandit men har så svårt att bestämma storlek... Tänkte att det finns ju massa proffs här som redan provat och har koll på sånt här så jag tänkte att jag slänger väl iväg en fråga...
Just nu när jag snart ska få mitt 3:e barn har jag ett midjemått på 118 !!!!!! men eftersom jag av nån konstig anledning skrivit upp mina midjemått efter tidigare förlossningar så gjorde det att jag inte riktigt vet vad gäller storlek - om det finns nån vänlig själ här som vill tipsa mig blir jag ytterst tacksam!!!!
Efter första grav (och jag har aldrig testat BB förut) hade jag 3v efter förlossingen midjemått 89 cm och efter andra förlossningen 3v efter 104 cm. Jag har vid varje grav varit runt 120 cm runt midjan!!!!!!
Funderar på en medium för det verkar ju osannolikt att jag ska gå i en small (!) och tänkte att jag kanske själv kan sy i mera kardborreband? Nån här som testat det? Har en väninna som har en riktig proffssymaskin som hon syr i typ läder och flerdubbla jeanslager så om man nu skulle ha turen och växa ur sin BB och får tag i tjock kardborre så borde det väl funka eller vad tror ni??? Lyxproblem låter detta som men det som lockar mer än en platt mage är stödet för ryggen för de två andra gångerna har jaghamnat hos sjukgymnast pga ryggproblem!
Kram