Hur gör ni ensamstående mammor?
Är ensamstående med min dotter på 16 månader, jag och pappan bor ganska långt ifrån varandra så jag har dottern nästan heltid och han varannan helg. Funkar toppen tycker jag, men det är ändå svårt o få tid för sig själv.. Jag jobbar hela veckorna, och när min barnfri helg kommer så hittar jag alltid på ngt skoj, går ut med vännerna, åker till gymmet och försöker hålla mig sysselsatt, finns en som tomhetskänsla när jag inte har min dotter hos mig, fast självklart är det gott att ngn gång få sova ut på morgonen :) .. Denna barnfria helgen bestämde jag mig för att vara hemma och fixa eftersom det har vart fullrulle nu varje sekund sen några månader tillbaka, men nu sitter jag här, lite ångest och rastlös, har blivit utbjuden ikväll och borde ta chansen, och känner mig som världens tråkigaste om jag skulle säga nej, (för att jag har tvätttid ikväll och världens störta tvätthög och tiderna för en ny tvätttid är först om en och en halv vecka) ... Vet inte vart jag vill komma med dehär, men har börjat fundera på hur fasen jag jag ska få ihop allting med allt som heter ensamstående mamma, jobba som en tok för att få de gå runt ekonomiskt, hitta mig själv, göra alla MÅSTEN.. Dejta känns så långt bort.. hur skulle man ens ha tid o lära känna en ny människa, han hade väl tröttnat fort när jag måste sätta precis allt annat före ett förhållande.. Hur gör ni andra?