Har jag havandeskapsförgiftning?
Hej, det är så att jag är jätte orolig över att jag har havandeskapsförgiftning, jag är gravid i vecka 34 (35 på tisdag). Jag har läst runt lite på internet om symtomer för havandeskapsförgiftning och nästan alla stämmer in på mig!!
Dessa är symtomerna;
har onormala svullnader som inte går ned har huvudvärk eller smärta i den övre delen av buken har kramp i magen upplever flimmer för ögonen.
Jag har allt detta, dock så går mina svullnader ner med kommer ofta tillbaka. Mina svullnader sitter i både händer och fötterna. Har både svår huvudvärkt och smärta i övre delen av buken. Kramper i magen har jag också mellan åt, filmmer för ögonen har jag inte förjämnan men kan känna mig väldigt sjuk och mår illa rättt mycket.
Detta har hållt på under en vecka, enligt sidorna jag har läst internet, tar man urin prov för att se om man har äggvita i urinet. Men det var väldigt länge sen jag gjort något urin prov hos min barnmorska, tack vare att jag haft urinvärksinfektion!
Så nu är jag jätte orolig att jag har gått havandeskapsförgiftning, så nu är min fråga!
Vad sjutton ska jag ta mig till?!