• the W family

"min första bok"

Hej där ute!

Någon som vet vart man kan köpa tex "min första bok" eller "mitt första år" eller liknande böcker /fotoalbum där det inte står tex:
    mamma o pappa.

Utan istället är mer riktat till samkönade familjer som då alltså mamma o mamma eller pappa o pappa.

Känner inte att jag vill ta fram tippexen o stryka över "pappa" på varje sida! :)

• Svar på tråden "min första bok"
  • the W family

verkar inte som det finns där heller tyvärr..

Ingen som har något annat tips på någon annan bok?

• malej

Vi köpte Älskade barn av Kimbell/Söderberg, jag tror vi köpte den via adlibris..

• Trollet i skogen

bebisboken.se

Den har ett regnbågs...del. Så det är två mammor eller två pappar, samma sak med framor/mormor. Jag kunde inte hitta den infon på hemsidan men jag mailade och fick svar i går att det fanns.

• Jennicken

Såg den här tråden och har själv ett konto på bebisboken.se
    Kopierar hur det ser ut, och vad man kan skriva om (även om det inte aktuellt längre).
    Man väljer själv vilka sidor man vill ha med innan man beställer hem den.

Din familj

Din mamma & pappa Dina syskon Din mormor & morfar Din farmor & farfar Viktiga personer Viktiga personer Regnbågssidor Dina mammor Dina pappor Din mormor & morfar (2) Din farmor & farfar (2) I mammas mage Så blev du till Ultraljudsbilder Ultraljudsbilder När du kom till världen Då du föddes När du kom hem Här bodde du Adoption Så kom du till familjen Ditt namn Ditt namn Dop eller namngivningsfest Din utveckling Vikt & längd Sova Jollra & prata Gripa & plocka Sitta & krypa Stå & gå Tänderna Äta & dricka Tutte & flaska Mos Mat Leka & lära Leksaker & andra prylar Sagor & ramsor Sånger & musik Bada! Dina första kompisar Kompis 1 Kompis 2 Kompis 3 Kompis 4 Dina första resor och utflykter Ditt första äventyr Ditt andra äventyr Ditt tredje äventyr Ditt fjärde äventyr Din första... ...födelsedag ...julhelg ...midsommar Din dagbok - vecka för vecka Vecka 1-52

Jag vill berätta mer om...

• the W family
    Jennicken skrev 2011-07-08 20:27:23 följande:

Såg den här tråden och har själv ett konto på bebisboken.se
    Kopierar hur det ser ut, och vad man kan skriva om (även om det inte aktuellt längre).
    Man väljer själv vilka sidor man vill ha med innan man beställer hem den.

Din familj

Din mamma & pappa Dina syskon Din mormor & morfar Din farmor & farfar Viktiga personer Viktiga personer Regnbågssidor Dina mammor Dina pappor Din mormor & morfar (2) Din farmor & farfar (2) I mammas mage Så blev du till Ultraljudsbilder Ultraljudsbilder När du kom till världen Då du föddes När du kom hem Här bodde du Adoption Så kom du till familjen Ditt namn Ditt namn Dop eller namngivningsfest Din utveckling Vikt & längd Sova Jollra & prata Gripa & plocka Sitta & krypa Stå & gå Tänderna Äta & dricka Tutte & flaska Mos Mat Leka & lära Leksaker & andra prylar Sagor & ramsor Sånger & musik Bada! Dina första kompisar Kompis 1 Kompis 2 Kompis 3 Kompis 4 Dina första resor och utflykter Ditt första äventyr Ditt andra äventyr Ditt tredje äventyr Ditt fjärde äventyr Din första... ...födelsedag ...julhelg ...midsommar Din dagbok - vecka för vecka Vecka 1-52

Jag vill berätta mer om...

Perfekt!! den måste vi ha :)

tack!
Svar på tråden "min första bok"