Hur träffades ni? En tråd med fina historier :)
Ja, precis som det står i rubriken. Hur träffades ni, du och din partner?
Själv har jag träffat mannen i mitt liv, har aldrig ens varit i närheten av att älska så innerligt som jag gör nu. Är upp över öronen kär, och är helt övertygad om att jag har hittat min tvillingsjäl, mannen i mitt liv! :)
Det började i mellanstadiet, han frågade chans på mig för han tyckte jag var söt. Vi var tillsmammans i några månader, vilket var en evighet på den tiden. Han var min första kärlek och jag var hans. Vi delade den första pussen och vågade oss på att hålla varandra i handen. Dock var vi väldigt blyga och vågade nästan aldrig prata med varandra om inte någon kompis var med. När det var dags för honom att börja 7an så gjorde han slut.
Jag flyttade från orten och växte upp. Både han och jag har skänkt en tanke åt den andra genom åren, och nyfiken som jag är så har jag sökt efter honom på nätet ett par ggr utan att lyckas. När Facebook började användas av mer eller mindre alla så kollade jag genom bekanta från vår gamla ort och hittade honom bland vänners vänner. Jag skickade iväg en vänförfrågan och ett kort meddelande. Han svarade och vi började maila med varandra.
Det har nu gått 24 (!) år sedan vi var ett par i skolan. Och han undrade om vi inte skulle våga oss på att ta en fika tillsammans.
Nu sitter jag här, i vårt hus, våra barn och min underbara sambo har väckt mig idag med frukost på sängen och skönsång på min 35-årsdag och jag är bara så lycklig!
Det tog sin tid men äntligen är mitt liv komplett!