Har Du koll på huvudstäder?
Fuskar du så är du en tönt!
Fuskar du så är du en tönt!
8/10
6/10 vilket är helt okej för mig. Jag suger på geografi.
Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 187 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 202 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
10 rätt av 10, fast jag ska erkänna att jag tvekade lite på den sista.
7 av 10, jag är helnöjd
6 rätt. De sydamerikanska länderna har jag dålig koll på!
10/10 i första försöket.
8 av 10 på första försöket, 10 av 10 på andra försöket.
Quizet har tagits av 232 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Hade ett PC-spel när jag var liten som hette "Backpacker Junior" där man skulle resa runt bland Europeiska länder och göra uppdrag. Fastnade tydligen nåt från det spelandet då jag verkar kunna förvånansvärt många östeuropeiska huvudstäder
Quizet har tagits av 248 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
nöjd.
10/10! Blir lite stolt över mig själv ju!
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
10/10 det var väl inget. Jag kan nog skryta med att kunna hela världen faktiskt!
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 285 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Quizet har tagits av 232 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Hade ett PC-spel när jag var liten som hette "Backpacker Junior" där man skulle resa runt bland Europeiska länder och göra uppdrag. Fastnade tydligen nåt från det spelandet då jag verkar kunna förvånansvärt många östeuropeiska huvudstäder