SKOR! vi som har storlek 42 +!! Vart kan man köpa snygga skor!?
Som rubriken säger.
Vart hittar vi tjejer som har fotstorlek över 42 SNYGGA skor!
Väldigt få i affärer.
Som rubriken säger.
Vart hittar vi tjejer som har fotstorlek över 42 SNYGGA skor!
Väldigt få i affärer.
Det undrar jag med...väntar nyfiket på tips.
Det undrar jag med...väntar nyfiket på tips.
Nilson Shoes webbshop t ex., vilket är samma sak som Jerns. Jag köper mina där.
Även Frövi i Gamla Stan, de har också damskor i stl 42 och uppåt.
Om man (mot förmodan) hittar en "riktig" skoaffär och inte en som tillhör en kedja, så brukar det finnas en del skor i större storlekar, och möjlighet att ta hem fler. Det kan finnas i mindre städer och på de mest oväntade ställen, och givetvis i Stockholm och Göteborg.
Annars finns:
Jag har "bara" storlek 41 (vilket inte alltid är enkelt eftersom butikerna bara tar hem 1 par i den storleken...), men jag har kvinnliga släktingar med 42+ och en bror med 48.
Om man (mot förmodan) hittar en "riktig" skoaffär och inte en som tillhör en kedja, så brukar det finnas en del skor i större storlekar, och möjlighet att ta hem fler. Det kan finnas i mindre städer och på de mest oväntade ställen, och givetvis i Stockholm och Göteborg.
Annars finns:
Jag har "bara" storlek 41 (vilket inte alltid är enkelt eftersom butikerna bara tar hem 1 par i den storleken...), men jag har kvinnliga släktingar med 42+ och en bror med 48.
Och gärna fest skor och snygga klackar!
www.tradera.com/Party-klackar-Klackhojd-11-5-cm-Storlek-42-auktion_342397_134197756
Underbara!
Sådant vill jag se mera i affärer! Bara för man har stora fötter vill man inte gå runt i sandaler!
www.brandos.se har också en hel del stora storlekar upptäckte jag igår. De har fri retur så där kan man prova och skicka tillbaks om de inte passar.
Priserna är ju som de är, som alltid när man faller utanför vad som räknas som normalt. Å andra sidan håller de dyrare skorna troligen i 10+ år, till skillnad från ett par för 150 spänn på Skopunkten som går sönder efter en kväll.
Ellos har massor med skor i stora storlekar. Och ofta kan man få rabatt dessutom. Jag brukar beställa flera olika storlekar och sedan returnera det som inte passar - funkar jättebra.