Mer Buffy-quiz
Hur många rätt får du?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-15 14:35
Advanced version: www.familjeliv.se/Forum-25-156/m59511938.html
Hur många rätt får du?
Quizet har tagits av 33 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Titta, vad bra jag är!
Quizet har tagits av 33 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Titta, vad bra jag är!
Men åh! Jag vet inte riktigt hur jag tänkte, men jag kryssade i watcher istället för slayer på Nikki Wood. *facepalm* (med tanke på att jag faktiskt vet det rätta svaret )
den enda frågan jag var osäker på vad Buffys sista ord.
Meh, bara 8! Dags för en omtitt!
9 av 10
jag fick ett fel...
Vem är mamma till Robin Wood? Nikki Wood, watcher Nikki Wood, slayer Gwendolyn Post
men var inte Nikki slayer?Jag svarade slayer men det blev fel... hmmm...
Annars kunde jag alla, ganska lätt när man har sett hela Buffy serien 6-7 gånger och Angel minst 4 gånger. :D
Testet gjort och jag fick bara 8 rätt *snyft* Känner dock att jag är nöjd. De två jag missade var de jag var osäker på. Bra initativ Lady Namárië.
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Löjligt lätt!
8 av 10, jag skäms! Miss på Buffys sista ord och vem Harmony vill göra till vampyr. Dags för omtitt (igen) alltså!
Hahahaha, här kommer jag och drar ner medlet, muahahaha!
Ditt bästa resultat är 5 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 52 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Men jag måste ju säga att hälften rätt är JÄKLIGT bra för en som sett typ tre avsnitt från första säsongen !
haha 2 av 10 :D
Ditt bästa resultat är 5 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 52 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Men jag måste ju säga att hälften rätt är JÄKLIGT bra för en som sett typ tre avsnitt från första säsongen !
Äsch, får skylla mitt enda misstag på dålig mushantering.
*skäms lite av slarvet*
Bra initiativ, LN!
Men kan man inte göra ett längre quiz?
Och liiite svårare?