Stylister wannabe? - tips önskas!!
Ska gå på fest och har införskaffat denna klänning, men vad ska jag ha till? Skor, smycken, kofta, etc. vad har ni för tips? Gärna bilder tack!!
Ska gå på fest och har införskaffat denna klänning, men vad ska jag ha till? Skor, smycken, kofta, etc. vad har ni för tips? Gärna bilder tack!!
puffar*
Okej jag svarar då..:) enligt mitt tycke.
Oavsett om du är blond eller mörk så ska du ha guldsmycken till denna. Inte för mycket, jag skulle säga en klocka i guld på ena armen, tomt på andra. 2-3 nätta guldringar på fingrarna alt. en större guldring. Men bara enkelt, inga motiv eller likande. Och på fötterna skulle jag säga ett par svarta pumps, matta, inte lackade eller likande. Rund tå skulle jag välja.
Kofta... helst ingen om det går? om du måste så skulle jag ta en kort (midjan) tunn, kanske hålstickad svart kofta.
Vad tror du?
Tack för ditt förslag!!
Jag har själv tänkt svarta skor med rund tå, och en svart kofta (festen ska vara utomhus så på kvällen måste jag ha något på armarna) men tänkte att det lät lite tråkigt... men eftersom klänningen är mönstrad är det kanske bäst att köra på svart ändå. Jag är ju en silver-smyckes tjej men jag kan nog skrapa ihop något smycke i guld :)
Tack så mycket för hjälpen!!
Du kan ha silver om du känner dig bekväm det. men det kommer inte ge något extra till själva outfiten, rätt osynligt blir det. Men med lite guld på det där så har du fått en helt annan känsla. Gå på HM eller Glitter, där kan du få till billig peng så slipper du känna att du kastar bort pengar på något du inte kommer använda igen.
:) Ha så kul på festen!
Du har rätt, guldsmycken till gör nog det lilla extra.
Tack! :)