• Anonym

Hur få tillbaka sexlusten efter 2 barn?

Någon som har tips att ge ?

• Svar på tråden Hur få tillbaka sexlusten efter 2 barn?
  • pluppfamiljen

Tyvärr så är det bara och vänta och sen när ni gör det använd massor och mycket mera oliv olja för att kladda till det man är ofta torr som fnöske innan allt sätts i gång igen. För mig tog det 1 år innan min lust kom tillbaka. Innan det fick min man Mercy fuck då och då. 

Blivande 6 barns mamma
  • Anonym

ja yngsta dottern är 8mån så det är väl bara och vänta då =)

• Anonym

Ha sex ändå ju mer sex man har ju mer sugen brukar man bli. Jag och min man har noll sexlust just nu med graviditet och småbarn hemma men vi har sex ca en gång per vecka ändå. Vi kanske inte känner för det just då men sen när man ligger där och hånglar så är det mysigt som satan. Det behöver ju inte leda till fullbordat samlag eller orgasm det viktigaste är att man myser lite.

• redneck girl

ibland får folk kämpa lite för vad de vill ha. sex föder sex.....gör lite trevliga saker i sommar. sex ute är underbart. trigga varandra med sms eller mms under dagen. vänta inte på lusten bara....den kanske aldrig kommer självmant. glöm inte bort att du är mer än en morsa. tänk sex...

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym

Om bebisen är åtta månader borde väl din lust ha kommit tillbaka, eller i vart fall att du vill ha tillbaka den.
    Jag tror som så att sex föder sex. Man ska aldrig någonsin ställa upp på något man inte vill, men jag tror heller att man inte ska känna efter för mycket. Även om man är trött och inte så sugen så brukar det vara väldans trevligt när de väl kommer igång, är min erfarenhet, För oss har det varit så, de perioder då vi har mer sex så blir man mer sugen och vice versa.
    Kan tillägga att jag också har två barn och för mig har det tagit tid och varit rätt kämpigt att få tillbaka sexlusten efter båda graviditeterna.

Svar på tråden Hur få tillbaka sexlusten efter 2 barn?