• caol79

Kan man få spontan ÄL efter sprutor med Puregon?

Är inne på min tredje sprutomgång med Puregon. Har fått ägg, men har inte blivit gravid. Nu är det sista omgången innan sommaruppehållet. Vet någon om Puregon har "satt kroppen i balans", dvs att man kan få en spontan ÄL utan Puregon efter denna kur (om jag inte blir gravid dvs.). Någon som haft sån tur? Tungan ute

• Svar på tråden Kan man få spontan ÄL efter sprutor med Puregon?
  • Firran

Hejsan hur har det gått för dig ? ,,,, jag börjar med puregon i augusti.. hoppas dt funkar bra !!

• caol79

Har tagit sommarledigt, då min gynekolog har semester till 15 aug. Förmodligen gör vi ivf då. Om jag inte fått spontan ÄL och blivit gravid. Hoppas! Hoppas det går bättre för dig med puregon!

• Selenea

Jag hoppas lite på samma sak (fast med Menopur), men på sista kontrollen innan sommaren såg det helt dött ut där inne. Ingen ÄL på G. Men jag hoppas ändå!

• caol79

Jippie! Hade ÄL igår helt naturligt! Så nu får vi se hur det går.

• Firran
    caol79 skrev 2011-07-26 20:48:05 följande:
    Jippie! Hade ÄL igår helt naturligt! Så nu får vi se hur det går.
    Hur vet du det ?? =) .....
    Håller tummarna..
  • caol79

Kände äggstockarna och hade tjockt slem. Köpte då ÄL-test som visade positivt. Men man vet ju inte om det bara är en luftblåsa som släpper eller inte alls släpper. Hade iallafall lh stegring. Så vi får se hur det går.

• FridaKim

när man har pco så kan man ha otur med ältester då de visar oftast posetivt hela tiden. fortsätt med ältester om det visar fortafarnde posetivt dag efter dag så har man troligtvis inte fått någon ägglossning :(

• Firran

ja jag har slutat med äl tester.. dom visade glad gubbe några ggr och kändes även som jag hade äl.. men hade aldrig nån så vart jätte lurad av dom =(

• caol79

Tog äl-test dagen efter som visade neg. Nu har det snart gått två veckor, så jag väntar spänt på mensen eller ett +.

Svar på tråden Kan man få spontan ÄL efter sprutor med Puregon?